דרכים לעינוג עצמי

כולנו חכמים, כולנו נבונים וכולנו יודעים איך לגעת בעצמנו. האמנם? במאמר נסקור דרכים לעינוג עצמי ואיך להתחיל.

לרכישת מאלץ אורגזמה לעינוג מקסימלי  החל מ-799 לחצו כאן >>>

מאלץ אורגזמה הטוב בעולם

 

בעידן המודרני כולנו עסוקים כל הזמן בהשוואות, מנסים להבין איפה אנחנו עומדים על הסקאלה ביחס לאחרים וחשוב לנו לוודא שאנחנו לא מתנהגים שונה או מוזר. אז איך לגעת בעצמי אם אין לי שום דרך לבדוק מה אחרים עושים? הרי לכם התשובות המדויקות לכל מה שרציתם לדעת ומעולם לא העזתם לשאול:

 

האם לגעת בעצמי או לאונן זה מזיק?

הגוף שלנו הוא ברשותנו, כך מלמדים אותנו מגיל צעיר. אך מצד שני, כל נגיעה באיברים המוצנעים נחשבת מבחינה תרבותית עדיין לטאבו מוחלט. ביהדות ובדתות נוספות, בזרמי החינוך השונים וגם מבחינת ההורים, כל נגיעה בגוף שלנו מתוך רצון לחקור אותו ואפילו לאונן נחשבים כבלתי ראויים או כחטא.

אם בעבר אנשים נענשו, נכלאו או אושפזו בעקבות פעולות אלה, היום המדע והרפואה כבר יודעים לומר שאין במעשים הללו פסול. להיפך, גבר או אישה שנוגעים בעצמם או במילים אחרות, מאוננים, מתוודעים אל היכולת העצמית שלהם לחקור את גופם ולגלות אותו, ליהנות ולהגיע באמצעותו לסיפוק ולבצע פעולה טבעית לחלוטין שמתחילה כבר בגילאים מוקדמים מאוד.

באוננות או בשמה היותר נפוץ ” לעשות ביד” אין שום נזק פיזי, בריאותי או נפשי. דווקא האורגזמה ומימוש הסיפוק, הם אלה שמביאים אנשים לשלווה ולאופטימיות, לחיים שלמים ומאושרים, לשינה טובה יותר ולבריאות כללית. בכל אורגזמה, משתחררים מן המוח אנדרופינים ודופאמינים. חומרים אלה מסייעים לתחושה וההרגשה הטובה, בדומה לתחושות שמופקות אחרי אימון גופני או אפילו אכילת שוקולד.

מומחים קובעים כי ככל שהדופאמין במוחנו משוחרר יותר, נוכל לחוות סיפוק, אושר והצלחה מקסימליים בכל התחומים, לבטוח בעצמנו וליצור קשרים עם אנשים יציבים יותר, למצוא מגוון תחומים שמסקרנים אותנו ולחוות זוגיות מוצלחת, מאושרת וארוכה.

 

איך לגעת בעצמי בצורה נכונה?

מכיוון שאוננות היא פעולה טבעית לחלוטין וכל גוף הוא שונה לגמרי האחד מהשני, קשה לדעת או להסביר איך לגעת בעצמי, משום שהדבר לא בר השוואה לאף אחד או אחת. כל גבר או אישה מוצאים עם הזמן את הדרך שלהם לגעת בעצמם וליהנות מהפעולה הזו.

חשוב להדגיש שאם אתם מנהלים עם עצמכם מגע שלא מסב לכם הנאה, סיפוק או אושר, מדובר בפעולה לא בריאה ולא רצויה. בנוסף, אם אתם מאוננים ופיתחתם תלות בפעולה, חשוב שתפנו לגורם מקצועי כדי לטפל בזה. אוננות היא לא פעולה שמביאה להתמכרות, אבל היא כן עלולה להוביל לשם, אם קיימת בעיה בתחום המיני, הזוגי או הרגשי.

 

סקרנים לנסות אוננות? כמה דגשים לפני שמתחילים

אם אתם רוצים לגעת בעצמכם ובגופכם אבל לא יודעים איך בדיוק, חשוב שיהיו לכם כמה דגשים כלליים לגבי הנושא:

  1. בצעו את הפעולה תמיד מתוך רצון להטיב עם עצמכם, לחקור את עצמכם ואת גופכם. המגע שלכם בעצמכם אמור להיות נעים ולא מתוך רצון לכפות משהו שלא מרגיש לכם נוח או מאומץ.
  2. בצעו את הפעולה כשאין לכם עיסוקים דחופים או טרדות לגבי דברים אחרים. ככל שתיכנסו לפעולה בראש כמה שיותר שקט ורגוע, כך יהיה לכם קל יותר לחוות תחושות נעימות ואפילו להגיע לסיפוק.
  3. בצעו את הפעולה תמיד במקום סגור ומוצנע, מאחורי דלת נעולה. כך תימנעו ממצבים לא נעימים או מביכים מאוד. כמו כן, רצוי שהדבר יתבצע במקום פרטי שכמות הסחות הדעת שיכולות להיות בו היא קטנה. מסיבה זו, גברים ונשים יעדיפו הרבה פעמים את המיטה שלהם בחדר השינה ובשעה שלפני השינה.
  4. אין שום צורך לשתף אחרים בחיי האוננות או המגע שלכם בגופכם. למרות שרוב האנשים עושים זאת בעצמם, עדיין מדובר בנושא שגורם למבוכה ומתייג אתכם כסוטים למרבה הצער. שמרו את הדבר לעצמכם והיו שמחים שיש לכם דבר אישי ופרטי שאתם פטורים מדין וחשבון לגביו.
  5. מגע באמצעות חפצים הוא אפשרי, טוב ולפעמים גם מומלץ. תוכלו להתנסות באוננות עם חפצים שונים ואפילו עם אמצעים כמו הזרם באמבטיה, אבל וודאו שאתם לא משתמשים במשהו מכאיב או פוצע, או שגורם לגירוי בעור.

 

דרכים לעינוג עצמי – המדריך לגברים

גברים באופן טבעי מתעסקים באיבר המין שלהם כבר מילדות ויודעים שכל מגע או שפשוף של איבר המין יכול לעורר אותם ואף להגביר את התשוקה. ולכן מעבר לשימוש בכף היד החזקה והנעה שלה מבסיס האיבר לכיפה וחזרה על הפעולה, אין הרבה טכניקה או מורכבות. כן עדיף שתצטיידו מראש בנייר או מגבונים לסיום הפעולה ואם תרצו, תוכלו גם להשתמש במגזין, תמונות או סרט פורנו כדי לקבל גירוי.

גם באוננות כמו ביחסי מין אמיתיים, חשוב שלא להסתמך רק על גירוי חיצוני כמו פורנו. קודם כל מפאת הגיוון שאתם רוצים לשמור עליו, יכול להיות שתגלו שדווקא פנטזיה או תנוחה מסוימת יעניקו לכם סיפוק הרבה יותר משמעותי מכל סרט פורנו קיים. מעבר לכך, הפורנו נותן תחושה של סיפוק מיידי ולא מצייר את המציאות או את יחסי המין שמתקיימים במציאות. לכן אפשר להשתמש בהם כדי להגיע לסיפוק, אבל לא תמיד.

אם אתם מאוננים פעם ביום, נסו להסכים עם עצמכם על יום כן-יום לא, או רק מספר מועט של פעמים בשבוע בהם תרשו לעצמכם לצפות בסרט כחול. בשאר הזמן נסו לפנטז או לדמיין כדי להעשיר את העונג שלכם.

זה יעזור לכם לצבור גם ביטחון גדול יותר מול בנות הזוג ולהתנסות איתן בדברים חדשים.

 

דרכים לעינוג עצמי – המדריך לנשים

נשים בדרך כלל לא פחות סקרניות מגברים לגבי גופן, אבל חלק גדול מהן חוששות או נמנעות מלחקור אותו לעומק. נשים שמאוננות באופן קבוע, יודעות עד כמה הדבר עוזר להן לפורקן מלחצים, לחשיבה חיובית ולהתעמקות בדברים שהן אוהבות או שואפות להצליח בהן. נשים מתחילות בדרך כלל יצטרכו מקום נטול הפרעות או לחצים כדי להיכנס לאווירה ומשם דרך מגע עדין באיברי גוף שונים יצליחו לסלול לעצמן מרחב בטוח למקום מענג ומספק.

אין שום טעם בלגעת ישירות באיבר המין משום שאצל נשים דרושה גם מעורבות רגשית בתהליך. כדאי לחקור כמה וכמה אזורי גוף לפני שניגשים לאיבר המין עצמו. במהלך האוננות אפשר לנסות גם דרכי מגע שונות כדי לפענח את מה שעושה הכי טוב. אישה שבטוחה בעצמה ובגופה, תצליח גם להגיע בסופו של דבר לאורגזמה.

 

בשורה התחתונה

המגע של כל אחד ואחת בגופם הוא טבעי ונחוץ. דרך המגע נוכל להכיר את עצמנו לעומק, להבין מה מענג אותנו, מספק ומסב לנו אושר ומה פחות נעים עבורנו. נוכל להשתמש בידע שצברנו כדי לנהל מערכת יחסים ומין תקין ומהנה עם בני הזוג, לטפח את הביטחון העצמי ואת דימוי הגוף.

ככל שתבחרו לעשות זאת מתוך לחץ “ליהנות ממה שכולם עושים” או מתוך ניסיון להבין איך אחרים מנהלים את הזמן האינטימי שלהם עם גופם, תפסידו בעיקר את עצמכם. ככך שתביאו לתוך המסע הזה את הרצון שלכם לשפר את התחושה האישית, לחדד את המודעות שלכם לאינטימיות והכבוד לגופכם ולרצות לקבל ממנו סיפוק והנאה, כך תוכלו ליצור מגע מתאים גם בגופכם וגם בגופם של בני הזוג.

לשלל מוצרים שיגבירו לכם את ההנאה היכנסו לחנות הסקס שלנו.

איך לגעת בעצמי

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות