איך לגרום לאישה לגמור 

גברים ונשים הם עולמות שונים לחלוטין בכל מה שקשור לתחום המיני ואולי זה מה שהופך אותם למשלימים כל כך.

לרכישת משחת אורגזמה – קרם לגירוי מהיר ולאילוץ אורגזמה ב-299 לחצו כאן >>>

 

משחת-אורגזמה-לאישה

גבר ממוצע יכול לגמור תוך 3-4 דקות מרגע החדירה, בעוד שאישה ממוצעת תגמור תוך 20-30 דקות, מה שמצריך הרבה יותר זמן, סבלנות, מיומנות ופתיחות שלא תמיד קל כל כך למלא. אז איך לגרום לאישה לגמור ולהגיע לאורגזמה מלאה, מספקת ועוצמתית?

טבע פלז’ר עם כל הטיפים שיעזרו לכם בתחום האורגזמה הנשית:

 

מהי אורגזמה נשית ומה לא ידעתם עליה?

נשים חוות אורגזמה באינספור דרכים שונות ולכל אחת העדפות או תחושות אחרות שגורמות לה עונג והנאה. רוב הנשים (כ-80%) מצליחות להגיע לאורגזמה על ידי עינוג של הדגדגן או מגע ולחיצות של נקודות שונות בסביבה ורק מעטות מהן (כ-20% לפי ההערכות) מצליחות להגיע לאורגזמה מחדירה בלבד. יחד עם זאת, כל אישה יכולה לחוות אורגזמה מכל אחת מהדרכים, אך זה תלוי כמובן בפרטנר שלה, ביכולת שלו ללמוד אותה ואת גופה, באווירה הפתוחה והמשוחררת, בפתיחות המינית של שני בני הזוג אחד עם השני וכמובן ברצון שלהם.

האורגזמה הנשית מתרחשת בעקבות חצייה של רף הגירוי ויכולה להתבטא ב”פיצוץ”, רעידות והתכווצות חזקה, או במנות קטנות של התכווצויות חוזרות והגעה לפיק מסוים בסיום. להבדיל מהגברים שחווים אורגזמה אחת בלבד, נשים יכולות לחוות מספר אורגזמות באותו האקט. כמו כן, האורגזמה הולכת ומשתבחת עם השנים ומגיעה לשיא שלה סביב גיל 40-50. בגילאים אלה, נשים מכירות היטב את גופן ובטוחות בו יותר, יודעות מה עושה להן טוב ומה פחות, מסוגלות לבטוח בפרטנר וליצור את כל התנאים שיאפשרו להן להשתחרר וליהנות.

אישה שחווה אורגזמות בצורה טובה ומסופקת  מהמפגשים המיניים שלה, היא אישה שלמה יותר עם עצמה ועם העולם, לעומת אישה שחווה חוסר ביטחון עצמי, תחושות שליליות, עייפות, כעסים, מתחים וחששות שבדרך כלל תצליח להגיע לאורגזמות קצרות יותר, ואפילו פחות מספקות. כן, כפי שכבר הבנתם, אורגזמה נשית נקשרת מאוד לתחושות והרגשות ואפילו במקרים רבים מורכבת ומושפעת מהם.

 

איך לגרום לאישה לגמור – כל הדרכים האפשריות

אם אתם רוצים לדעת איך לגרום לאישה לגמור, כדאי לכם כבר עכשיו לגייס מוטיבציה, סבלנות והקשבה.

ההגעה לשיא אצל נשים מתרחשת לאט ובאופן הדרגתי, כרוכה בתשומת לב והשקעה, הבנה של הפרטנרית העומדת מולכם והרצון האמיתי להביא אותה לסיפוק. אם האישה כבר יודעת מה עושה לה טוב ומה פחות, היא תוכל להדריך בקלות את בן הזוג שלה לגבי העניין ולהקל עליו מאוד במלאכת הגילוי העצמי.

הדבר קשה יותר כאשר הפרטנרית לא יודעת או עוד לא פיענחה את מה שגורם לה לחצות את סף הגירוי כדי להגיע לאורגזמה ולכן  במצב זה דרוש שיתוף פעולה של שני הצדדים. הטיפ הכי חשוב שתוכלו לקבל מאיתנו בטבע פלז’ר, הוא לא להיות שיפוטיים ולא להניח שמה שעשה טוב לאקסית, בטוח יעבוד גם כאן. כל אישה מעונגת ומתענגת בצורה שונה, גם אם אתם בטוחים בביצועים שלכם ויש לכם אגו מפה ועד הונולולו.

 

שלב המחקר המקדים שבו תבינו איך לגרום לאישה לגמור

מכיוון שלכל אישה יש משהו אחר שעושה לה טוב, תצטרכו לנסות מספר דרכים עד ההגעה למקומות הנכונים, בעיקר משום שהאיבר הנשי מורכב באופן סמוי ולא ניתן לראות במדויק כל נקודה ונקודה, אלא רק לאשר לכם שהיא נכונה ומדויקת בזכות מגע מאוד מסוים. נסו מגוון של עוצמות, מהירויות, לחיצות, מגע, ליטופים, תנוחות וכיוונים.

אם האישה מעוניינת לגמור ויודעת את הדרך לשם, היא תוכל להסביר לכם בדיוק מה ואיך לעשות. אם לא, נסו לתרגל קצת ביחד ולשמור על אווירה חיובית ומכילה בדרך, בלי אמירות שעשויות לפגוע (“אתה לא עושה את זה טוב”. “האקסית שלי לא אהבה את זה”) ובלי שיפוטיות לגבי הדרך האישית של שניכם להגיע לשם.

 

שלב האמצעים הגופניים

החדרת אצבעות או חיכוך ומין אוראלי הם מענגים ומהנים לשני הצדדים, אך לא בטוח שהם מביאים את האישה לאורגזמה. אפשר לנסות לשלב בין שניהם, אפשר לנסות אחד בכל פעם ועדיין לשמור על גישה פתוחה ואינטראקציה ביניכם, כדי להבין האם זה הכיוון. גם אם האישה מאוד נהנית מהאקט עצמו ופחות מתקשרת איתכם כדי להוביל מילולית לנקודות, זה הזמן שלכם לנסות ולהבין מהנשימות ותנועות הגוף האם להמשיך באותה נקודה או לנסות אחת אחרת. גם הפעם כדי לנסות כל נקודה במספר עוצמות, דרכים ותנוחות.

 

שלב אביזרי הסקס

הגענו לחלק השנוי במחלוקת. יש גברים שיאמרו שהם לא זקוקים לשום אביזר תומך כדי לענג את האישה שלהם ויש כאלה שיסכימו לרעיון, בייחוד עם בת הזוג אוהבת ורוצה.

אביזרי מין הם תמיד דרך טובה ונוחה לגלות מה עושה טוב לפרטנרית שלכם ולפעמים הם אפילו מצליחים לעשות כמכונה, את מה ששום בן אנוש לא מסוגל לעשות. וזה שווה. אם האישה מגיעה למצב של לפני השיא בזכות חדירה, אצבעות או לשון אך מגיעה לאורגזמה מטורפת כשהאביזר נכנס לתמונה, אין שום סיבה שתבחרו להימנע מזה.

אם האביזר עוזר לה להיכנס לתוך המשחק, להתנתק, להגביר תשוקה וחשק, אפשר להפסיק אחרי זמן מה את השימוש בצד ג’ ולהפוך את העניינים ביניכם לסוערים ומלאי יצרים וזה נפלא. אביזרים יכולים להיות כל החוויה אך הם בהחלט יכולים להישאר רק המתווכים. שניכם תחליטו מה מזה קורה וכמה.

 

איך לגרום לאישה לגמור – שלב החדירה

כפי שכבר הזכרנו, רוב הנשים לא גומרות מחדירה אך זה בהחלט אפשרי. כדי שזה יקרה, האישה צריכה להתנתק לחלוטין מנטלית, להשתחרר, לפנטז ו”להיות שם” במלוא מובן המילה. אם תעזרו לה להגיע למצב הזה, סביר להניח שתצליחו לספק אותה בדרך הזו. נסו לשלב אמצעים מרגיעים ומשחררים כמו מגע, ארוחה, מוסיקה, ריקוד, תאורה רומנטית, פלרטוט, אלכוהול וכל אמצעי שיעזור לשחרור הזה להתרחש. שלבו חיזור, נגיעות, פור פליי נעים והקדישו רק את הדקות האחרונות לחדירה, כשאתם מרגישים שהיא כבר קרובה לשם ואתם עוד אי שם בדרך.

 

שלב הויאגרה הטבעית

כפי שהבנתם, האורגזמה הנשית מצריכה זמן, השקעה, סבלנות וגם דיוק. על מנת שכל זה יקרה, תצטרכו לטפח עמידות מרשימה מאוד בתשוקה שלכם, לא ליפול לפח החיפזון ולקחת את הדברים לאט ומתון, בלי לרצות לסיים את העניינים מהר כדי להגיע לאורגזמה אישית. לכל אלה, תחליפי ויאגרה טבעיים, תחליפי סיאליס, לויטרה או קמגרה יכולים לעזור. התחליפים הטבעיים הינם 100% טבעיים וללא תופעות לוואי, ללא צורך במרשם רופא.

מוצרים אלה לא רק מטפלים בצורה טבעית בבעיות קיימות בתפקוד המיני, אלא מסוגלים גם לשפר את הקיים – להאריך את האקט, לעכב שפיכה ולהגביר את הזקפה כך שהיא תהיה חזקה ואיכותית יותר לטווח ארוך. כל מוצרי טבע פלז’ר זמינים למענכם במשלוח דיסקרטי ומהיר תוך 3 שעות בלבד וכוללים את אישור משרד הבריאות והעמידה בתקן GMP. תחליפי ויאגרה טבעיים מסוגלים לשפר גם את התחושות בנוגע לקיום יחסי המין, להעצים את החשק המיני, להגביר את התשוקה וללבות את כוח הגברא כך שתמיד תוכלו לחוות מין מהנה, מספק ועוצמתי וכמוכם גם בת הזוג.

איך לגרום לאישה לגמור

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות