איך להעמיד לגבר

איך להעמיד לגבר, מה “עושה את זה” לגבר הממוצע חוץ מתמונות, סרטים וגוף יפה בביקיני?

לרכישת “יגואר און” 10 טבליות למכירה החל מ-₪249 לחצו כאן >>>

יגואר און תחליף ויאגרה

 

במאמר הזה נסקור דרכים שונות ונגלה איך להעמיד לגבר ולגרות אותו בטכניקות שונות. משיכה מינית היא עניין די אישי. לכל אחד ואחת מאיתנו יש כמה “נשקים” אישיים במלתחה המינית שמפעילים את הפרטנרים ויוצרים אש ולהבות. מצד שנים ישנם גם כמה דברים שנחשבים לקו אדום ובחיים לא נשתמש בהם. סוד הקסם הוא לעשות מה שנכון ומתאים באותו הרגע לשני הצדדים, אבל במינון.

אפשר להתנסות ולהתלהב מדרך חדשה להיכנס לעניינים בקלות ובתשוקה מוחלטת, אבל כל עוד תשתמשו בה בטעם ובמידה ולא בכל הזדמנות.

אם תנסו את הדרך החדשה שלכם רק מידי פעם ולא תהפכו אותה לשגרה קבועה מידי, היא תמשיך לייצר תשוקה ברמה עוצמתית לטווח ארוך מאוד ותעזור לשניכם להרגיש מסופקים ומרוצים מעתה ועד עולם, גם בתקופות שבהן נרשמת ירידה בחשק או הביצועים.

מכיוון שאיבר המין הוא חצי עניין פיזיולוגי וחצי עניין שכלי, צריך לזכור שהגירוי קודם כל נקלט במוח ורק לאחר מכן מתורגם במובן הפיזי.

ולכן, האיבר יעבור לדום מוחלט ככל שהאקט משלב חוויה מעניינת, יצירתית, מפתיעה (במובן הטוב) ונעימה ולא רק מגע גוף סטנדרטי. לפניכם מספר דרכים יצירתיות להעמיד לגבר, שאולי טרם ניסיתם:

 

איך להעמיד לגבר: מספר דרכים שכדאי לשקול

עיסוי אירוטי

גברים הם יצורים קלים יחסית לתפעול ומגע נשי עדין ורך פועל עליהם כמו במטה קסמים.

הם בדרך כלל עסוקים בעבודה, בלחצים ומחויבויות ובניגוד לנשים, פחות מצליחים לייצר רוגע ומנוחה באופן עצמאי. מעבר לחוויה האירוטית במגע גוף שמעוררת את שני הצדדים, העיסוי יכול לספק בדיוק את האווירה הנחוצה כדי להירגע, להתנתק מהעולם שבחוץ ולהיכנס באופן נוח ומתפתח לתוך העניינים: הדליקו קטורת, נרות או מנורה קטנה והחשיכו את החדר.

מוצר כזה שם את כל האכזבות שלך בצד!

יגואר און - תחליף ויאגרה טבעי לחלוטין ללא מרשם רפואי

תחליף ויאגרה

מכאן אפשר להחליק בעוצמות משתנות על חגורת הכתפיים והצוואר, לרדת במורד הגב והזרועות ולהעניק מספר דקות של פינוק איכותי ומדליק. אפשר ליצור מצב שבו צד אחד, היוזם, הוא זה שמתחיל את העיסוי ולאחר מכן מתחלפים. אם צד אחד בכל זאת מעוניין להישאר הפעם רק בצד המפנק והטיזרי, אפשר לזרום גם עם זה. נסו באמת להשקיע בחוויה ולא לצאת ידי חובה. ככל שהמגע יהפוך לקרוב ואינטימי יותר, כך הגירוי יתפתח באופן הדרגתי מוצלח ויגרום לזקפה מאוד מאוד מכובדת. אגב, אם עושה לכם את זה, גם עיסוי חושני באמצעות איברים שהם לא הידיים (עיסוי חזה למשל) יכולים לעבוד נפלא.

 

סקסטינג

כולם מדברים על סקס וירטואלי, אבל לא כולנו מרגישים עם זה בנוח. אז מה במקום? שליחת תמונה סקסית לנייד, הודעה מפורטת ואפילו פלירטוט יכולים להתחיל לייצר בינכם ניצוצות מטורפים ולהתגלגל לאורך היום עד לזמן המפגש. הסקסטינג הוא גם דרך סופר נוחה לתרגם לצד השני את “בא לי עליך” ולהישאר עדיין בלבל המרומז והעדין, המושך אבל מסתורי, כך שכל העת מתקיימת ציפייה ואפילו פנטוז קל על רגע המפגש. ותודה לבורא הסמארטפון.

 

איך להעמיד לגבר

 

מצעים בצבע, מרקם וריח שהגבר אוהב במיוחד

הידעתם? אי שם באוניברסיטת רוצ’סטר שבניו יורק, גילו שרמת המשיכה לנשים בקרב גברים שנבדקו עלתה פלאים, כשהן לבשו בגדים אדומים.

יסלחו לנו אוהדי מכבי, אבל מתברר שאדום נקשר מבחינה תרבותית ללהט, אש ואהבה. מה יקרה אם תוסיפו לצבע המצעים הנועז גם כמה שפריצים מהבושם הנשי החביב עליו? בינגו.

למרות שנדמה לנו שאפשר לחלוץ שד וזה יעשה את העבודה בקלות, גם גברים, כמו נשים, רוצים את מכלול התחושות ואפשר להפעיל להם את כל חמשת החושים גם יחד כדי ליצור עונג מושלם ומסחרר. מצעים בצבע האהוב עליו, במגע נעים לגוף (כותנה, סאטן, משי – כל אחד ומה שאהוב עליו) ובריח מוכר ומפתה יכולים להביא לזקפה מרשימה בלי מאמצים מוגזמים.

 

איך להעמיד לגבר במשחקי תחפושות

זה שיש לה לנז’רי מפואר שכולל מיני תחרות, ביריות וחוטיני לא אומר שהיא לא תוכל להתחפש ולהפוך לדמות סקסית בטירוף. גם גברים מחופשים אגב, יכולים להשיג תוצאות מעולות ברמת הגירוי והסיפוק של בת הזוג ובינינו, אין שום טעם להתחפש לבד אם הצד השני לא משתף פעולה.

אם אתם מוצאים את עצמכם לבד במערכה, אפשר באמת להתמקד בלנז’רי בלבד. אבל אם אתם מחפשים את מכלול החוויה, משהו טיזרי, מפתיע ומסקרן שכולל כמה וכמה אלמנטים כמו חצאית קצרצרה בהגזמה, שדיים חשופים ואפילו פאה בצבע מסוים ואקססוריז (ונאמר שלום לאזיקי הפרווה ושלל הכובעים) – יתכן שיש לכם שילוב מנצח שיגרום רק מעצם ההופעה לעוררות מדהימה.

 

תקשורת שמוכיחה שהיא בעניין

הנה אחד הדברים שנשים שוכחות: גם גברים רוצים ומצפים לבילד אפ במילים, במחמאות ובתיאורים מפורטים וקינקים.

נכון שלצד הנשי במשוואה חשובה מאוד התמיכה האנרגטית והרגשית של הפרטנר לפני האקט, במהלכו ואחריו, אבל זה לא אומר שחייבים כל הזמן להתמקד בצד אחד בלבד.

דיבור בלחש קרוב לאוזן, פרגון לגבי מגע מסוים וגם התלהבות אותנטית ובלתי מזויפת יכולים לעבוד הרבה יותר טוב מכל קטורת, סדין ופאה.

עניין הוא בסופו של דבר כל מה שצריך כדי להעמיד את האיבר ואפשר להשתמש בו בשלב הפורפליי ואפילו לפני כן, כדי ליצור פיצוצים אמיתיים מתחת לסדינים.

 

איך להעמיד לגבר שלב בונוס: דרך יצירתית נוספת למתקדמים

אם המשכתם לפסקה הנוכחית, סימן שאת מה שקראתם למעלה כבר ניסיתם ואולי אתם ממשיכים ליישם וליהנות מזה באופן קבוע. וזה מושלם! אלא שכעת, אתם שוב במצב של חיפוש אחר האקשן הבא שיעורר זקפה חזקה וחשק מוטרף. ויאגרה טבעית כבר ניסיתם? נכון ששוק תרופות העוררות המינית ויצירת הזקפה המוגברת נכון למצבים מסוימים ואולי גם לגיל או מערכת יחסים ספציפיים, אבל מה אם נאמר לכם שתוכלו לצרוך מוצר זהה לחלוטין, שפותח מצמחים טבעיים ונחשב לתוסף תזונה שמגביר משמעותית את הביצועים? יופי. תישארו איתנו.

עולם הויאגרה, הסיאליס, הלויטרה והקמגרה הטבעיים של חברת טבע פלז’ר פותחו במיוחד כדי לספק מענה לכל מי שמעוניין בחיזוק הזקפה ושיפור כוח הגברא, גם מבלי לסבול ממצב רפואי מסוים.

הודות לצמחים הטבעיים שמרכיבים את הטבליות כמו דקל ננסי, עשב התיש החרמן וג’ינסנג, נוצרת תחושה חיובית ועוררות מינית, בתהליך הרמוני ולא כתוצאה מכפייה של כימיקלים הגורמים להיווצרות של תופעות לוואי מסוכנות.

עד כה שיפרה הויאגרה הטבעית את חיי המין ואיכות הזקפה בקרב מיליוני גברים בארץ ובעולם והיא מוכרת ומאושרת לשימוש מטעם מכון התקנים ומשרד הבריאות כתוסף תזונה לגיטימי לכל דבר ועניין. ניתן להשתמש בטבליות באופן קבוע או לשמור אותן לשעת כושר, כאשר גברים שמשתמשים במוצר בקביעות גורמים להיווצרות טבעית של הרחבת כלי הדם בפין במהלך זקפה והדבר מוסיף להם אורך ועובי מרשימים ביותר.

טבע פלז’ר פועלים אונליין ובפריסה ארצית ומספקים משלוחים דיסקרטיים תוך 3 שעות מרגע ההזמנה. רוצים לנסות? אפשר לרכוש בקבוקון עם 30 טבליות ולראות איך זה עובד. תוכלו להוסיף מוצרים כמו: ספריי השהייה וג’ל לסיכוך ולהשיב את הניצוץ לחיי המין, כך שכל מפגש יהפוך לסוער ותוסס במיוחד.

 

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות