איך לעשות סקס

ככל שאנחנו יותר מתבגרים ככה כמות השאלות שלנו עולה, במקביל אנחנו מפתחים את הצד המיני שלנו בעצמנו ואז עולה השאלה, איך עושים סקס? מהו סקס? ועוד המון שאלות שעולות לנו כשאנחנו חושבים על נושא זה. במאמר שלפניכם נדון על כל היבטיו השונים של סקס ואנו מקווים שנוכל לענות לכם על כמה שיותר שאלות.

מהו סקס? סקס או במילים אחרות יחסי מין, היא פעולה שבטבע נועדה להתקיימות והתרבות ואילו אצל מינים מסויימים לדוגמא בני אדם, סקס נועד גם להנאה. אם בעבר היינו רואים יותר ויותר יחסי מין לשם ההתרבות היום אנחנו יכולים לראות יותר דגש על ההנאה האינדיווידואלית של האדם. סקס יכול להיות בין זכר לנקבה או גם בין נקבה לנקבה וזכר עם זכר, היום סקס הומוסקסואלי הוא יותר ויותר מקובל מבעבר.

 

איך לעשות סקס – סוגים שונים של יחסי מין

 

יחסי מין אוראלים

מין המתבצע על ידי שימוש בפה ובלשון של צד אחד ואילו באיבר מין של הצד השני, סקס זה אינו נועד כדי להתרבות אלא כהנאה נטו.

 

יחסי מין וגינאלים

מין וגניאלי מתרחש בין זכר לנקבה והוא צורת הסקס הנפוצה ביותר משום שהוא נועד גם לשם ההנאה וגם לשם ההתרבות המין האנושי. יחסים אלה קורים על ידי זוג איברי המין של הזכר והנקבה ובעזרת חדירה לאיבר המין הנקבי מתבצע הסקס.

 

יחסי מין אנאלים

יחסים אלה מתבצעים על ידי חדירה של איבר מין או צעצוע בפי הטבעת של הצד השני. יחסים אלה יותר נפוצים בקרב הקהילה ההומוסקסואלית אך גם סטרייטים מבצעים מין אנאלי גם כן.

 

מה לעשות לפני קיום יחסים בפעם הראשונה

מה חשוב לבדוק ולעשות לפני קיום יחסי מין בפעם הראשונה או בכל שלב במערכת יחסים שמתקדמת לכיוון המיני:

 

הסכמה

מאוד חשוב להבין את הסיטואציה ומול מי אנחנו עומדים, האם האדם העומד לפנינו בגיר וכשיר להחליט החלטות בעצמו? האם הוא מודע למה שהולך להיות והאם הוא מעוניין במגע המיני.

 

אמצעי מניעה

הרבה מאוד אנשים מוותרים על השלב הזה אך אנו חושבים שהוא הכרחי וחשוב מאוד על מנת לקיים יחסי מין בבטחה ללא חששות. לכן אל תוותרו על אמצעי מניעה אם לא בשביל הבריאות שלכם אז בשביל השקט הנפשי.

 

בדיקה למחלות מין

החלטתם שאתם מעוניינים לשכב ללא אמצעי מניעה? נהדר! בדקו את עצמכם, במידה ואתם פעילים מינית בדקו את עצמכם גם כמה פעמים בשנה, בדיקות עשויות לאתר מחלות ובכך לצמצם את הפצתם.

 

לנשום

החלטתם שאתם רוצים לקיים יחסי מין פעם ראשונה? תנשמו, אולי בפעמים הראשונות זה לא יהיה כוכבים באוויר כמו בסרטים אבל אין ספק שזה רק יכול להשתפר, אל תשכחו לנשום, להירגע ולהבין שמי שאיתכם לחוץ לא פחות.

 

איך לעשות סקס – אמצעי מניעה

לאחר שבדקתם את עצמכם, הכנתם את עצמכם נפשית ואתם מעוניינים לבחור לעצמכם אמצעי מניעה המתאים לכם הכנו לכם רשימה של כמה מאמצעי המניעה הנפוצים ביותר:

 

1# – קונדומים

קונדומים הינם אמצעי המניעה הפופולריים והמוצלחים ביותר הקיימים כרגע בשוק. קונדומים יגנו עליכם מפני מחלות לא רצויות וכמו כן גם מהריון לא רצוי. קונדום הוא אמצעי מניעה עבור הגברים שבינינו, הוא מולבש על איבר המין ובכך מונע מגע וחדירה של זרע לא רצוי אל תוך הרחם. החיסרון היחידי של קונדום הוא התחושה שהוא מעניק לחלק מהמשתמשים בו אבל זכרו יש דברים הרבה יותר לא נעימים מתחושה של קונדום כמו מחלות מין לדוגמא.

 

2# – גלולות למניעת הריון

ברגע שהגעתם למערכת יחסים אינטימית ולאחר שנבדקתם, אתם מעוניינים להסיר ממכם את הקונדום אמצעי המניעה הפופולריים עבור הנשים הוא הגלולות. גלולות למניעת הריון מבוססות על הורמונים הקיימים לנו בגוף ובעזרת הוספת ההורמונים הגלולות מדמות לגוף מצב שבו הגוף לא פנוי בשביל להיקלט ובכך מונע הריון, שימוש נכון ותדיר יכול למנוע הריון ב99 אחוז אך גם לגלולות יש את החסרונות שלהם, כמו אובדן חשק מיני, דיכאון, אקנה וכו’.

 

3# – התקן תוך רחמי

כשמו כן הוא, ההתקן הוא מוצר המוחדר לרחם של האישה ובכך מונע הריון. יש שני סוגים שונים של התקן תוך רחמי, יש התקן הורמונלי ויש התקן נחושת. שני ההתקנים עובדים בצורה שונה אך מגיעים לאותה התוצאה והיא של מניעת הריון בעבר הייתה הנחה שהתקן מיועד רק למי שעברה לידה, אך היום מחקרים מראים שגם נשים צעירות שלא עברו הריון יכולות להשתמש בהתקן.

 

4# – טבעת

טבעת גם היא אמצעי מניעה על בסיס הורמונלי, ההבדל היחידי בין טבעת לגלולות הוא שההורמונים יותר מותאמים לאיזור ולכן ההורמונים לא מגיעים לדם ותופעות הלוואי קטנות יותר בנוסף טבעת טובה לנשים אשר שוכחות לקחת את הגלולה על בסיס יומיומי ובכך מקטינות את יעילות הגלולות.

 

5# – דיאפרגמה

דיאפרגמה היא כיפה העשויה מסיליקון דק ורך המוחדר לנרתיק לפני קיום יחסי המין. היא מכסה את צוואר הרחם כך שזרע לא יכול להיכנס לרחם כדי להפרות ביצה ובכך מונעת הריון, היתרונות שזהו אמצעי לא הורמונלי כמו קונדום אך היכולת החדרה של זה היא פחות נוחה ולא בהכרח תוחדר נכון ובכך היעילות יורדת.

 

אתם כבר מקיימים יחסי מין ואז עולה השאלה

האם ניתן לגוון את יחסי המין? התשובה היא שכמובן שכן.

 

איך לעשות סקס ואיך לגוון את חיי המין?

 

צעצועי מין

צעצועי מין נועדו לשפר ולהעצים את חיי המין שלכם בין אם זה עם הפרטנר שלכם ובין אם זה עם עצמכם, יש מגוון רחב של צעצועי מין כגון: ויברטורים, ויברטורים זוגיים, רוקט פוקט, פלאש לייט (לגברים) וכו’.

 

הוספת צד שלישי למיטה

אם אתם מרגישים בנוח אחד עם השני ובטוחים אחד עם השני הוספת צד שלישי למיטה יכולה להיות כיפית ומגוונת.

 

פנטזיות

לכל אחד מאיתנו יש פנטזיות כאלה ואחרות שיתוף הפנטזיות המיניות שלכם עם הפרטנר הקרוב אליכם יכול לגוון ולהעשיר את חיי המין שלכם ובכך להוסיף גם קצת אקשן למיטה.

 

צפייה משותפת בתכנים מיניים

לא נועד לכולם, אבל מי שאוהב ומתחבר יכול להיות תוספת מעניינת ליחסי המין שלכם.

 

איך לעשות סקס – פטיש

חלק נוסף בסקס שלא ממש מדברים עליו הוא פטישים – לא כולנו נולדנו עם אותן מחשבות ואותן רצונות. כל אחד מאיתנו נולד עם רצון ומשיכה לדברים שונים הוספנו לכם רשימה קצרה של דברים שאנשים לרוב לא מדברים עליהם.

 

דוגמאות לפטיש

  • פטיש לכפות רגליים – לרוב האנשים כפות רגליים לא נראות מושכות ואפילו מגעילות אבל ישנם אנשים שיש להם משיכה מאוד ברורה והיא לכפות רגליים, במידה ואתם כאלה אל תתביישו זהו הפטיש הכי נפוץ כרגע בעולם.
  • סאדו מאזו – יחסי שליטה הם לא בהכרח פטיש אך כן יצר חזק שחלקנו מרגישים במידה ואתם מעוניינים להתנסות ביחסי שליטה, דברו עם הפרטנר שלכם בכנות ובתקשורת פתוחה ותנסו לראות אולי גם הוא מעוניין בזה לא פחות ממכם.

 

 

לסיכום – איך לעשות סקס

סקס הוא דבר נהדר, כולם עושים אותו בין אם זה למטרות של התרבות והבאת ילדים ובין אם זה למטרות הנאה בלבד. תזכרו שחשוב תמיד לוודא הסכמה לפני שאתם שוכבים עם מישהו ותתקשרו אחד עם השני בסופו של דבר כולנו פה כדי לעשות טוב אחד לשני. לשלל מוצרים שישפרו לכם את ההנאה המינית היכנסו לאתר טבע פלז’ר.

יחסים אוראליים הם שם כולל למין שמתבצע תוך שימוש בפה ובלשון של אחד מהמשתתפים כלפי איבר המין של המשתתף השני. אפשר במהלך הסקס לבצע החדרה של הלשון לאזורים אינטימיים. שימו לב שיחסים אוראליים נחשבים לסקס למטרות הנאה בלבד.

חשוב לבדוק את הדברים הבאים: 1. שיש הסכמה מהצד השני ושמדובר באדם בגיר וכשיר להחלטות 2.שיש אמצעי מניעה זמין 3. שהצד השני (וגם אתם בעצמכם) עשה בדיקה למחלות מין ונמצא שהוא אינו סובל ממחלה כלשהי. 4. לנשום, להירגע ולזכור שגם הפרטנר שלכם לחוץ כמוכם אם לא יותר.

יש מי שנמנעים משימוש בקונדום בגלל התחושה המוזרה שהוא מעניק. אבל למרות זאת, חשוב להשתמש בקונדום במהלך הסקס משום שהוא מונע כניסה להריון וגם הידבקות במחלות שונות. חשוב לדעת שלפני שאתם שואלים את הצד השני איך לעשות סקס? אתם צריכים לשאול אותו  אם יש לו קונדום.

אפשר לקנות מראש צעצועים לסקס ולהשתמש בהם במהלך האקט. יש צעצועים שמתאימים לאישה בלבד, יש צעצועים שמתאימים לגבר בנפרד ויש צעצועי יוניסקס, שמתאימים לשני המינים. יש צעצועים שצריך להלביש על איבר המין, יש צעצועים שצריך להחדיר. פשוט תמצאו את הדרך המתאימה לכם תוך כדי תנועה.

איך לעשות סקס

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות