איך לגמור לאט יותר

על אף העובדה שגוף האדם הינו מכונה משומנת היטב, כמו כל מכונה גם בו מתגלות לעיתים בעיות שונות. במאמר הבא נציג שיטות שיעזרו להבין איך לגמור לאט יותר.

לרכישת ספריי השהייה “MAN DELAY” החל מ-249₪ לחצו כאן  >>>

 

MAN DELAY ספריי השהייה - טבע פלז'ר

לסרטון הדגמה על המוצר כנסו >>>

גוף ונפש האדם מורכבים יותר מאלו של מכונות הבנויות ומהונדסות בצורה מושלמת וזה חלק מהיופי של האנושיות – העובדה כי היא לא מושלמת. עם זאת, הבעיות של הגוף האנושי יכולות גם לגרום לעוגמת נפש לא קטנה, אם מדובר בבעיות בריאותיות ונפשיות המשפיעות על החיים בצורה שלא ניתן להתעלם ממנה או להתגבר עליה ללא מאמץ. אחת הבעיות המוכרות ביותר, שהיא גם יותר נפוצה ממה שחושבים ומשפיעה רבות על אורח החיים של גברים, היא שפיכה מוקדמת.

שפיכה מוקדמת, שמתרחשת בקרב בערך 30% מהגברים הבריאים, ללא קשר לגיל, מוגדרת כזו כאשר היא מתרחשת 2 דקות ופחות לאחר החדירה, או שמתרחשת לפני החדירה וגורמת לתסכול הדדי בקרב שני הפרטנרים ליחסי המין. במאמר הבא נדבר על איך לגמור לאט יותר ובכך להעלות את ההנאה מסקס.

 

שפיכה מוקדמת בהיבטים פסיכולגיים

שפיכה מוקדמת תוארה כתופעה שבסיסה פסיכולוגי, כבר ב 1917, אך השיח סביבה עלה והתפתח רק בשנות ה-70, תקופה שבאופן כללי לוותה בשיח פתוח אודות מיניות האדם.

יש לציין כי מדובר בתופעה תלוית תרבות והצורך לעכב שפיכה הוא בלעדי לתרבות המערבית העוסקת בכך באופן נרחב וגלוי.

על אף ההבנה הרבה שיש לרפואה בתהליכים של שפיכה מוקדמת, נראה כי רוב הגברים מובכים מלהודות בנושא וחבל. הכרה בבעיה יכולה להביא למציאת פתרון פשוט ונגיש וכיום אין סיבה שגברים וגם נשים יסבלו מפגיעה בחיי המין שלהם, פגיעה שמשליכה על מכלול החיים, משפיעה לרעה גם על הזוגיות ואפילו על המצב הרוח הכללי, שעלול להתדרדר לדכדוך ואף דיכאון. באופן פרדוקסלי, המצב הרוח הירוד והזוגיות המקרטעת משפיעים גם הם בתורם על התפקוד המיני והתוצאה היא מעגל שיש לפרוץ אותו על-מנת ליהנות שוב מאיכות חיים גבוהה.

 

איך לגמור לאט יותר – הגורמים לשפיכה מוקדמת?

כמו רוב הבעיות בתחום המיניות, לשפיכה מוקדמת יש הסברים שונים שנחלקים לגורמים פיזיים וגורמים רגשיים. ברוב המקרים, מדובר בשילוב של שני האלמנטים, הפיזי והרגשי, שמביא לתופעה. יש לציין את ההבחנה בין שפיכה מוקדמת כהפרעה ראשונית, כלומר, קיימת מאז ומתמיד בחייו הבוגרים של גבר והפרעה משנית, כלומר הופיעה בשלב מסוים בחיים, בדרך כלל כתגובה לטראומה פסיכולוגית או מינית, ירידה באיכות הזקפה ועוד.

גורמים נוספים יכולים להיות על בסיס גנטי, רגישות יתר באיבר המין ואפילו הרגלים שרכש הגבר במהלך הפעילות המינית שלו. גם מחלות שונות כמו סכרת, דכאון והפרעות נפשיות כגון פוסט טראומה והפרעה דו-קוטבית, עלולות לגרום לשפיכה מוקדמת. יש גברים שהשפיכה המוקדמת היא עבורם בעיה תמידית והיא מופיעה ללא קשר לפרטנרים איתם הם מקיימים יחסי מין ויש גברים שנתקלים בתופעה רק לפעמים, עם פרטנרים מסוימים או בסיטואציות ספציפיות.

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לגבי שפיכה מוקדמת הוא, שהיא ברת טיפול. ישנם מגוון פתרונות לתופעה ושום גבר שסובל ממנה צריך לחיות את חייו בתסכול ומבוכה. לכן, כדאי להכיר את מבחר הפתרונות למניעת שפיכה מהירה, על-מנת לבחור מתוכם את היעיל ביותר עבורכם.

 

פתרונות לשפיכה מוקדמת – יתרונות וחסרונות

הפתרון המוכר ביותר לתופעה הינו תרופתי. כדי להימנע מתופעה של שפיכה מוקדמת, ניתן ליטול כדורים נוגדי דכאון, שנמצאו כמעכבי שפיכה. לכדורים אלו שני חסרונות משמעותיים: הם יוצרים תלות, מכיוון שבהעדרם התופעה חוזרת.

לכן, השימוש בהם צריך להיות כרוני וכאשר מדובר בגברים צעירים המשמעות היא חיים שלמים של נטילת תרופות אנטי-דיכאוניות, לטיפול בבעיה זו בלבד. החיסרון השני של הכדורים האלו הוא תופעות הלוואי שלהם, שאמנם משתנות מאדם לאדם ומסוג אחד של כדור למשנהו, אך כשהן מופיעות הן יכולות להוריד משמעותית את איכות החיים והתפקוד של הגבר. כך נוצר מצב של טיפול בבעיה תוך יצירת בעיות חדשות ולא תמיד העלות שווה אל מול התועלת. במקרים בהם השפיכה המוקדמת נובעת מזקפה באיכות ירודה, הרי שטיפול בזקפה עצמה תביא למיגור התופעה. כדורים כמו ויאגרה או סיאליס מטפלים בבעיות זקפה, אולם גם תופעות הלוואי שלהם עלולות להיות חמורות מאוד ובספרות המקצועית מדווח כי גברים שנטלו תרופות אלו נתקלו במצבים של בעיות לב, עיוורון ועוד.

לאור תופעות הלוואי הטמונות בכדורים מהסוג הקונבנציונלי, החלו לפתח פתרונות משלימים לבעיה של שפיכה מוקדמת וכיום ניתן להשיג גם מענה על בסיס טבעי, המטפל בבעיה במלואה. באתר טבע פלז’ר, ניתן למצוא ספריי ותוספים על בסיס טבעי, שפותרים את הבעיה ללא חשש מתופעות לוואי מדאיגות. למשל, ספריי השהייה Man Delay מאלחש את איבר המין וסביבתו, מעמעם את התחושתיות ובכך מעכב משמעותית את השפיכה. תכשיר נוסף נוח לשימוש הוא Super Delaxtion – ג’ל שקוף ונטול ריח שאינו מרדים את איבר המין ומסייע תוך זמן קצר מרגע השימוש בו לעיכוב השפיכה. מוצר נוסף הנמכר באתר טבע פלז’ר הוא “דבש החשק“, העשוי מפורמולה ייחודית הכוללת פרחים הגדלים על הר החרמון ומכילים תמציות המסייעות לחיזוק כוח הגברא. שימוש בדבש החשק מעולה במקרים בהם השפיכה המוקדמת נקשרת לבעיות אין-אונות וזקפה לא איכותית והשפעתו נמשכת עד 3 ימים בכל פעם, בתנאי שיש גירוי מיני.

 

מוצרי טבע פלז’ר שיעזרו לכם להבין איך לגמור לאט יותר

מכיוון שכל המוצרים הנמכרים באתר טבע פלז’ר הינם טבעיים לחלוטין, אין מניעה לנסות אותם במשולב או זה אחר זה ולבדוק איזה מוצר הוא המתאים והמשתלם ביותר עבורכם. בנוסף, אין צורך לחשוש מתופעות לוואי לא נעימות וגם אין צורך להיגרר לרופאים ומטפלים על-מנת שינפיקו מרשם, שכן כל המוצרים מאושרים על-ידי משרד הבריאות אך נמכרים ללא צורך במרשם.

יש מקום לציין כי במידה ואתם חושדים שהרקע לבעיית השפיכה המוקדמת היא רגשית או פסיכולוגית, מומלץ לפנות לקבלת טיפול מקצועי אצל מטפל שיאתר את שורש הבעיה ויוכל לפתור אותה מן השורש.

בנוסף, מטפלים במיניות יכולים להמליץ גם על חומרים טבעיים לשימוש, ביחד עם טכניקות גופניות לעיכוב השפיכה, כגון שינוי תנוחות תדיר, תרגילים לחיזוק רצפת האגן ועוד. חשוב לפנות למטפל מוסמך, משום שחלק מהשיטות שהיו נהוגות בעבר, כבר אינן מומלצות לשימוש עקב חשש לפגיעות פיזיות. בכל מקרה, את הטיפול הרגשי והמיני ניתן לשלב עם מגוון המוצרים הטבעיים וכך תוכלו ליהנות מיחסי מין נהדרים.

 

מדוע כל כך חשוב לטפל שפיכה מוקדמת?

שפיכה מוקדמת אינה תופעה קטלנית. היא לכל היותר יכולה לגרום למבוכה ותסכול, אך גם מקומם של אלו אינו מבוטל בחיי המין והחיים בכלל בקרב גברים צעירים. כיום, עם הידע הרב שיש לאנושות על מיניות וזוגיות, המתירנות היחסית שמגלים אנשים בחיי המין שלהם וההכרה בכך שיחסי מין הם חלק בלתי נפרד מהנאות החיים, חשוב לטפל בבעיות על רקע מיני כגון שפיכה מוקדמת, כדי להימנע מתסכולים מיותרים. יחד עם הנגישות הרבה של מוצרים טבעיים דוגמת אלו הנמכרים באתר טבע פלז’ר, אין שום סיבה שלא למצוא את הטיפול ההולם ביותר עבור הבעיה. טיפול נכון בבעיות מיניות יכול לתרום לעלייה בביטחון העצמי, למוטיבציה הכללית ואף לתקשורת בריאה ופתוחה יותר בזוגיות. בכל מקרה, לא כדאי להזניח את הבעיה ובוודאי שאין מה לחוש בושה לגביה, מכיוון שהיא נפוצה ומוכרת.

 

איך לגמור יותר לאט

בעת קיום יחסי המין בין אם זה לנערים מתבגרים ואפילו אם מדובר ביחסי מין של מבוגרים, לפעמים נוצרת הבעיה המוכרת של שפיכה מהירה. שפיכה מהירה היא מצב בו מהרגע של החדירה עם האישה ועד הרגע בו הגבר מקבל את האורגזמה יש טווח קצר של זמן.

למרות ההיכרות הידועה של סיטואציה זו בעיקר אצל הנוער המתבגר שהבגרות המינית מופיעה לראשונה, הדבר יכול לקרות לכל גבר בכל גיל מהסיבות כמו אי קיום יחסי מין במשך זמן רב, התשוקה הרבה וההנאה ביחסי המין.

שפיכה מהירה ושפיכה מוקדמת יכולה לגרום לתסכול רב, לחששות ובעיות בקיום יחסי מין העתידים וגם בפגיעה של מערכת היחסים עם האישה. אך יש מוצרים שמטרתם לעכב את הבעיה.

 

שפיכה מהירה אצל נערים ומבוגרים יחדיו – למה זה קורה ואיך לגמור לאט יותר

יחסי מין הם נושא חשוב ומשמעותי לכל זוג במערכת יחסים או ביחסי מין חד פעמיים. התשוקה הניתנת בתוך יחסי המין, ההנאה, האתגר, האהבה והתוצאה הסופית של האורגזמה הם אחד הדברים הכיפיים והמהנים ביותר במערכת היחסים.

נערים מתבגרים שמופיע אצלם החשק המיני בעת הגיל המתבגר, סובלים לרוב מבעיית שפיכה מהירה. בשל הרצון הרב ובשל ההנאה הראשונית שהם מקבלים בעת קיום יחסי מין יכולים לגרום לשפיכה מהירה ולמעט תסכול אצל האישה.

גם כן, מבוגרים רבים סובלים מהבעיה מסיבות שונות כמו אי קיום יחסים במשך זמן רב, רגישות מסוימת בעת החדירה והביצועים המועטים בעת האקט. הדבר יכול לגרום לאי הנאה, בלבול ותסכול רב, דיכאון, החשיבה הרבה על הנושא ובכך החמרה בכל יחסי מין הנתונים ולגרום גם כן לאישה להרגיש לא מסופקת ומאוכזבת.

 

טיפול בשפיכה מהירה אצל גברים – איך לגמור לאט יותר

שפיכה מהירה אומנם לא מוגדרת כבעיה אך היא יכולה ליצור דיכאון רב אצל הגברים ואכזבה לנשים בזמן האקט המיני. בשל השפיכה המוקדמת של נערים ומבוגרים, נוצרו מוצרים חיצוניים המאפשרים להאריך את יחסי המין ואף לגרום לביצועים להיות טובים יותר.

טיפול בשפיכה מהירה יכולה להיות בעזרת משחות, כדורים, ג’ל כל גבר יכול לספק יחסים מין ארוכים, מהנים ומספקים לאישה. משחות השהייה הנמרחות על איבר המין הגברי מיועדות לגרום לזרימת הדם להשתפר ולהפחית את תחושת הגירוי.

ג’ל הנמרח על איבר המין ומתחיל לפעול תוך 20 דקות מעת מריחתו, מאפשר את יחסי המין להימשך זמן רב, אינם נראים ואינם מכילים ריח ומטרתו היא לדחות את השפיכה המהירה. כדורים שונים כמו ויאגרות או תחליפי ויאגרות המיוצרות מהטבע בלבד מאפשרות את הזקפה הארוכה למשך שעות רבות ואת ההנאה גם של הגבר וגם של האישה.

איך לגמור לאט יותר

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות