אימפוטנציה וההשפעה שלה על הזוגיות

כולנו יודעים ומכירים את החשיבות הרבה שיש לקיום יחסי מין תקינים על הזוגיות. יחסי מין תקינים יכולים להתבטא במגוון רחב של היבטים – החל מחשקים מיניים, תפקוד נכון ועוד. במאמר הקרוב נדון ונתמקד מקרוב בבעיות שעשויות לצוץ בעקבות “תקלות” בעת קיום יחסי מין,  כמו אימפוטנציה וההשפעה על הזוגיות ומערכת היחסים.

 

על מנת להבין את הקשר בין בעיות ביחסי המין לבין קיום וביסוס מערכת יחסים תקינה, נתמקד בעמוד הקרוב באחת מהבעיות הנפוצות ביותר בתחום יחסי המין- אימפוטנציה: מהי התופעה, מה הגורמים שיכולים להוביל לכך ומה סוגי הטיפולים המוצעים כיום בשוק. לאחר שנבין לעומק מה משמעות התופעה וכיצד היא באה לידי ביטוי, נבצע את הקישור בין התופעה לבין ההשפעה וההשלכות על קיום יחסי מין.

 

מהי אימפוטנציה, ממה היא נגרמת ומה הטיפולים המוצעים כיום בשוק לסובלים מתופעה זו?

אימפוטנציה או בשמה הרפואי המקובל כיום “אין אונות”, היא תופעה שמופיעה אצל איבר המין הזכרי ומונעת מהגבר להגיע לזיקפה או לשמור על הזיקפה לאורך קיום יחסי המין וכתוצאה מכך חלה פגיעה באפשרות לקיים מגע מיני מספק.

מה שקורה בעת התעוררת איבר המין הגברי שמביא לתהליכי זיקפה הוא שליחת אותות חשמליים ממערכת העצבים לאיבר המין, שבעקבותיהן מתבצעת הרחבה של כלי הדם באיבר המין הזכרי. תהליך זה הוא שמביא לזיקפה בסופו של תהליך. פגיעה או תקלה בכל אחד מהשלבים הללו עשויה להביא לאימפוטנציה.

סטטיסטיקות ממכוני מחקר רפואיים מצביעים כי חמישית מקרב אוכלוסיית הגילאים עשרים עד שנות השלושים המוקדמות סובלים מאימפוטנציה בצורה כזו או אחרת, ופונים לגורמים רפואיים או מקצועיים בנושא כדי למצוא פתרון לבעיה.

 

אימפוטנציה וההשפעה על הזוגיות – מהם הגורמים

הסיבות לאימפוטנציה יכולות לנבוע ממגוון רחב של סיבות, החל מגורמים פיזיים, גורמים הורמונאליים ולעיתים גם גורמים נפשיים.

 

אימפוטנציה וההשפעה על הזוגיות – גורמים פיזיים

גורמים פיזיים באים לידי ביטוי בתקלה בעת שליחת האותות החשמליים ממערכת העצבים שבמוח אל איבר המין. מטרת האותות היא לגרום לכלי הדם באיבר המין הזכרי להתרחב וכתוצאה מכך איבר המין עומד. תקלה בעת שליחת האותות עשויה להביא לבעיות זיקפה – אימפוטנציה.

 

גורמים נפשיים של אימפוטנציה וההשפעה על הזוגיות

גורמים נפשיים עשויים גם הם להביא ולגרום לאימפוטנציה. מצבים של דיכאון, דכדוך או כל תחושה דומה – עשויים להפריע לתהליכים החשמליים ובכך למנוע זיקפה.

 

גורמים הורמונליים

גורמים הורמונאליים יכולים גם הם לגרום לאימפוטנציה. חוסרים של ההורמון הגברי טסטוסטרון עשויים לגרום להפרעות בזיקפה ובמקרים קיצוניים לאימפוטנציה.

יש לציין שישנם לא מעט סיבות אחרות שעשויות להביא למקרים של אימפוטנציה, וניתן לקשר אותם במידה מסוימת אל כל אחת מהדוגמאות שנתנו כאן. סיבות נוספות שעשויות לגרום לאימפוטנציה:

בעיות חרדה או דיכאון, בעיות במערכת היחסים שעשויות להשפיע בפן הפסיכולוגי, בעיות סוכרת על כלל סוגיהן ובמקרים מסוימים גם מחלות לב ומחלות דם שונות.

חשוב לציין שלא כל טיפול שנציג לאורך המאמר הקרוב עשוי להיות יעיל ואפקטיבי עבור כל אדם שסובל מכך מכיוון שכל אדם עשוי להגיב בצורה שונה לכל טיפול. עם זאת, הטיפולים שמופיעים במאמר ושאר סוגי הטיפולים והתוספים שתוכלו למצוא באתר הבית שלנו הוכחו כיעילים וכאמינים רפואית.

חשוב לציין כי בשנים האחרונות הוכח במחקרים כאלה ואחרים כי שימוש תכוף בסמים שונים עשוי להשפיע ולהביא לאימפוטנציה. המחקר התמקד באוכלוסייה ספציפית בקרב בני נוער החל מגיל 18 ועד גברים בוגרים בגילאי השלושים (מכיוון שחתך הגילאים האלה נמצא בחשיפה גבוהה יותר לסוגי סמים שונים). המחקר מצא כי שימוש במריחואנה ובסמים קשים יותר- כמו קוקאין, יגרום בהרבה מאוד מקרים לאימפוטנציה בטווח המיידי שלאחר השימוש.

 

לאימפוטנציה יש מגוון של פתרונות

בין התרופות המוצעות תוכלו למצוא:

 

ויאגרה

אולי הטיפול המוכר והמפורסם ביותר בשוק בעיות הזיקפה. תפקיד הויאגרה הוא לדאוג לעיכוב האנזים שמפריע לתהליך הזיקפה.

עוד על מוצרי ויאגרה של טבע פלז’ר>>>

 

נבידו

תרופה מוכרת מאוד בתחום בעיות הזיקפה. היא ניתנת לאנשים שאובחנו כבעלי חוסר בטסטוסטרון הזכרי, והיא מוענקת על מנת להגביר את ייצור ההורמון ולחפות על החוסר שהגוף מייצר.

 

פעילות גופנית

ישנם מקרים מעטים מאוד בהם קיום פעילות גופנית והקניית הרגלים של אורח בריא עשויים לשפר את הזיקפה ולמנוע תהליכי אימפוטנציה.

 

טיפול פסיכולוגי

ישנם מקרים שבהם תמיכה פסיכולוגית או טיפול זוגי של בני הזוג עשוי לשפר את חיי המין, ובמקרה שאנו מדברים- לשפר ולמנוע תהליכי אימפוטנציה.

באתר טבע פלז’ר, תוכלו למצוא את כל המידע בנושא בעיות המין הקיימות בדגש על סוגי הטיפולים השונים האפשריים.

 

כיצד אימפוטנציה יכולה להשפיע על הזוגיות?

לאחר שהבנו את תחום האימפוטנציה בצורה יותר מקיפה, וכעת אנו יודעים מהם הגורמים, המאפיינים ומהם הטיפולים השונים בתחום האימפוטנציה, נוכל לבצע קישור ולהבין מה ההשפעות השונות על יחסי המין בין בני הזוג.

אימפוטנציה כפי שכבר ציינו, הוא תהליך שבעקבותיו ישנן הפרעות בתהליכי הזיקפה – בין אם מדובר בזיקפה חלקית, זיקפה לאורך פרק זמן קצר או במקרים חריגים מאוד- חוסר זיקפה מוחלטת.

הפרעות זיקפה באיבר המין הזכרי עשויות להשפיע על מערכת היחסים בין בני הזוג עקב סיבות רבות. הסיבה המרכזית בגינה בעיות זיקפה משפיעות על הזוגיות היא היעדר האפשרות לנהל אורח חיים מיני תקין. הקרבה המינית בכל סוג של מערכת יחסים הינה משהו הכרחי ובסיסי ביותר. היצר המיני הקיים אצל כל אדם הינו חזק ופועל ברוב המקרים על פי דחפים ויצרים פסיכולוגיים, ולכן בחלק גדול מהמקרים אין אפשרות “לדכא” אותו.

 

אימפוטנציה וההשפעה על הזוגיות ומה הפתרון של טבע פלז’ר

אתר טבע פלז’ר הינו אתר שמתמחה בבעיות ביחסי מין ודרכי הטיפול שלהם. האתר מתמקד בכלל ההיבטים והבעיות הקיימות בעת קיום יחסי מין בין בני הזוג, החל מבעיות זיקפה על כלל סוגיהן (זיקפה חלשה, היעדר זיקפה מוחלטת או זיקפה קצרה) ועד לבעיות שפיכה מהירות. האתר מציע מגוון רחב של טיפולים המתבססים ברובם על תוסיפי תזונה. היתרון בשימוש בתוספי תזונה הוא שאין צורך לגשת למרפאה ולקבל את האישור הרפואי מהרופא המטפל.

בכך ניתן לחסוך מצבים לא נעימים של חשיפת הבעיות הפרטיות (לאלו מבינינו שלא מעוניינים לשתף אודות הבעיה) וגם לחסוך משאבי זמן חשובים. בין סוגי הטיפולים המוצעים באתר שלנו תוכלו למצוא כדורי ומוצרי ויאגרה טבעית ללא מרשם, כדורי סיאליס לשיפור הזיקפה ולמניעת מקרים לא נעימים וכמובן קמגרה שנועדה להאריך את יכולות השפיכה של הגבר ולמנוע ממנו להגיע לשפיכה מהירה.

כלל הטיפולים והמוצרים המוצעים לשימוש באתר שלנו הם מוצרים שעברו בדיקות ואישורים של ארגוני הבריאות ברחבי העולם, ולכן אתם יכולים להיות רגועים שמדובר במוצרים בטוחים ובדוקים.

מעבר לטיפולים השונים שתוכלו למצוא באתר שלנו למגוון הרחב של בעיות המין השונות, תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים שיסייעו לכם לשפר את חיי המין (וגם את האימפוטנציה שעה מטרידה אתכם): טיפות חשק להעלאת החשק המיני, צעצועי מין שונים שעשויים לשפר את חיי המין שלכם ומוצרים שמבוססים על נוזל סיכה שאמור להגביר את החיכוך ואת הריגוש המיני. כל אלה ועוד אפשרויות טיפול אחרות מחכות לכם ברחבי האתר שלנו.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות