הקשר בין בעיות מין לבגידה

בגידות בין בני זוג בכל סוג של מערכת יחסים נחשבות לכואבות במיוחד, וכמי שעשויות להשאיר חותם רציני על הצד הנפגע. חשוב לנו להסביר שלאורך המאמר אנו נתמקד במצבים בהם ישנו הקשר בין בעיות מין לבגידה – אין אנו מתכוונים בשום לשון שהיא שמדובר בפעולה צודקת והגיונית.

מטרת העמוד הקרוב היא לנסות למזער עד כמה שניתן את הבעיות במערכת היחסים שלכם, בעיות שבדרך כלל מתאפיינות בקשיים שנמצאים ביחסי המין. כמו כן, ננסה להסביר לכם כיצד תוכלו להימנע מסיטואציות מביכות וקשות כמו בגידה – בהקשר של בעיות מין במערכת היחסים שלכם.

בעיות מין – כיצד ניתן לאפיין אותן?

בעיות מין יכולות לבוא במגוון רחב של אופנים ויכולות להופיע אצל כל אחד מצדדי המשוואה הזוגית: בין אם מדובר בגבר ובין אם מדובר באישה. המכנה המשותף העיקרי לכלל סוגי בעיות המין הוא הבעיות שנוצרות בעקבותיהן.

בעיות מין יכולות להופיע במגוון רחב של אפשרויות, בין אם מדובר בתהליכי שפיכה מהירה, בעיות מיניות תוך כדי קיום יחסי מין ולעיתים גם לבוא לידי ביטוי בבעיות זיקפה.

על מנת שנוכל להבין את הקשר הקיים בין בעיות מין לבין בגידות, ננסה להבין לעומק מה מאפיין כל בעיית מין. הבעיה המוכרת ביותר בתחום יחסי המין היא היעדר הזיקפה. תופעה זו יכולה לנבוע ממגוון רחב של סיבות ואין תופעה אחת ספציפית שניתן להצביע עליה ולהגיד שהיא הגורם הישיר לכך.

לעיתים מדובר בסיבות גנטיות (אבא או סבא שסבלו מהתופעה והגן הועבר בתורשה), לעיתים ניתן לקשר זאת לתפישה הפסיכולוגית של האדם בעיני עצמו (לעיתים האדם תופס את עצמו כאדם לא מושך או חושב כל העת על הבעיה) ולעיתים מדובר בסיבות רפואית שניתנות לטיפול על ידי משחות וקרמים רפואיים.

היעדר זיקפה מאפיינת כבעיה נפוצה אצל גברים, ועל פי סטטיסטיקות ומחקרים שבוצעו בארץ ובעולם היא שכיחה יותר ממה שחשבנו. לתופעה זו יש אין ספור טיפולים, בין אם מדובר במשחות או כדורים רפואיים, טיפולים פסיכולוגיים לשינוי התפיסה העצמית ועוד.

בעיה נוספת ומוכרת לא פחות היא בעיית השפיכה המהירה. בעיות השפיכה המהירה מאפיינת ברוב המקרים את הצד הגברי במשוואה, ונובעות ממגוון רחב של סיבות. בבעיה זו, הגבר מגיע מסיבות כאלה ואחרות לשפיכה מהירה. כתוצאה מכך שני הצדדים שמקיימים יחסי מין נהנים פחות, והבעיה מעיבה ומורידה את החשק לקיום יחסי המין.

השפיכה המהירה יכולה לנבוע מסיבות רפואיות, מסיבות פסיכולוגיות שונות (לחצים ומתחים שיש על הגבר, או לחצים ומתחים כתוצאה מהתרגשות אדירה לקראת האקט). את הטיפול המניעתי לתופעה זו ניתן למצוא במשחות השונות שיש בשוק, בכדורים רפואיים ולעיתים גם ב”תרגול” חוזר של האקט המיני עד ליצירת אדישות מסוימת שתאריך את חיי השפיכה הגברית.

בעיה נוספת שמוכרת בתחום הבעיות ביחסי המין היא בעיית הכאבים בעת חדירה. הבעיה נפוצה וקורית בדרך כלל אצל הנשים בעת קיום יחסי מין. הבעיה מעידה על מגוון רחב של בעיות, החל מקיום יחסי מין בגיל צעיר, דלקות אפשריות במקום או אם בכלל מדובר בבעיה האיבר במין הזכרי במשוואה. בעיות כאבים באיבר המין הזכרי או הנשי צריכים להדליק אצלכם נורה אדומה ודורשים טיפול מיידי בנושא וייעוץ רפואי אצל רופא מומחה או כל גורם מקצועי אחר.

כמובן שיש עוד מגוון רחב של בעיות ותקלות שמופיעות בקרב בני הזוג בעת קיום יחסי מין, אך אלה הן המוכרות ביותר. לאחר שנחשפנו והכרנו לעומק את הבעיות המיניות המוכרות והידועות ביותר כיום, נוכל להבין וליצור את הקשר בין בעיות ביחסי המין לבין בגידות.

אם כן מה הקשר בין בעיות מין לבגידה?

בעיות ביחסי המין ובעת קיום יחסי מין עשויות להשפיע בצורה משמעותית על הקשר. היצר המיני שיש לנו כבני אדם, הוא משהו שלא ניתן להתעלם ממנו ופשוט להדחיק. כן ניתן לעשות מאמצים ולמשך פרק זמן מסוים להדחיק במידה מסוימת את היצר המיני לטובת תקופת טיפול וכו’. בהנחה והצד הסובל מבעיות ביחסי המין נשאר אדיש לבעיה ואינו נוקט שום פעולה על מנת למנוע או למזער במידה מסוימת את הבעיה- ישנה סבירות שהצד השני יחפש מענה מסוים במקום אחר.

כפי שכבר ציינו, היצר המיני אצל בני אדם הוא משהו שלא ניתן להדחיק ולהעלים במחי יד- וקשה להאשים אנשים שמחפשים מענה ליצר המיני במקומות אחרים מחוץ לקשר. גם בהיבט הפסיכולוגי והרפואי של התחום, הוכח לא אחת ולא פעמיים שיצר מיני הינו משהו חזק ביותר שפועל במוח האדם לאחר שחרור הורמון מסוים שדואג להעלות את רמת הרצון לגרסה מינית. דחייה חוזרת ונשנית שנובעת בעקבות בעיות בין בני הזוג בקיום יחסי המין, עשויה להביא לא מעט אנשים לחיפוש מענה הולם אצל גורם שלישי- שנמצא מחוץ למערכת היחסים.

מה עלינו לעשות על מנת למנוע תרחיש של בגידה בעקבות בעיות שקיימות ביחסי המין שלנו עם בן הזוג?

מעטים עד לא קיימים האנשים שיקומו ויגידו שבגידה היא משהו לגיטימי ושאם היא תדפוק על דלת ביתם הם יהיו אדישים לכך. בגידה הינה תרחיש שעשוי להשפיע ברמות הקשות והעמוקות ביותר על כל אדם באשר הוא, ובמיוחד כאשר מדובר בבעיה שידוע שהיה ניתן לטפל בה- כמו בעיות ביחסי המין.

בהנחה ואנו נתקלים בבעיה כלשהי שמשפיעה על יחסי המין מסיבה כזאת או אחרת – היעדר זיקפה, זיקפה חלשה, שפיכה מהירה או שפיכה מוקדמת או כל תרחיש כזה או אחר- אל תתמהמהו וגשו לטפל בבעיה בהקדם.

בעידן הנוכחי שבו המדע והרפואה פתוחים ומקבלים את הבעיות הנ”ל, ישנם לא מעט סוגי טיפולים ותרופות שניתן להשתמש בהן כמענה לבעיה. בעוד שבעבר התייחסו בזלזול לכל אדם כזה או אחר שטען שהוא סובל מאחת מהבעיות הנ”ל- כיום מוצעות לפניו אפשרויות רבות ומגוונות לפתרון הבעיה.

כך לדוגמא כאשר מדובר בבעיות זיקפה, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות נטילת כדורים רפואיים או נטילת תוסיפי תזונה (דוגמת ויאגרה) שמטרתם עיבוי וחיזוק השרירים ועל ידי ליצור את הזיקפה. כאשר מדובר בבעיות שפיכה מהירה ומוקדמת, ניתן לטפל בבעיה על ידי מריחת משחות או על ידי נטילת תוסיפי תזונה (דוגמת קמגרה).

בהנחה ואתם נתקלים באחת מהתופעות הללו בעת קיום יחסי המין, אנו ממליצים לכם לא להתמהמה עם הטיפול משתי סיבות: ראשית – למנוע מצבים לא נעימים בהם תתקלו בבגידות כתוצאה מכך, ושנית על מנת להשיב לעצמכם את השקט הנפשי. אצלנו באתר, בטבע פלז’ר תוכלו למצוא את כל המידע בנושא ועוד מידע אחר- החל מתרופות ומסוגי טיפולים שונים ועד להמלצות והסברים על אופן השימוש בכל טיפול.

טבע פלז’ר הינה חברה שמתמחה בכל תחום הבעיות ביחסי המין ומציעה מגוון רחב של טיפולים אפשריים בנושא. כאשר מדובר בנושא כה חשוב ומרכזי, אל תתפשרו ובחרו את השירות הטוב והמקצועי ביותר עבורכם ועבור בן זוגכם! כנסו עוד היום וחפשו בין מגוון האפשרויות הרחב שאנו מציעים באתר והביאו לפתרון הבעיה באופן סופי.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות