כמה פעמים בשבוע זה נורמלי לקיים יחסים

יש הרבה כוחות שמניעים את העולם שלו ואחד מהם הוא הכסף. כולנו שואפים להרוויח כמה שיותר ולהיות עשירים, אך מה שווה כל הכסף הזה אם אין לנו אהבה ואם אנחנו לא נהנים מקיום יחסי מין? לכן בהחלט נהוג לומר ולחשוב שהכוח השני שמניע את עולמנו הינו מין. יחסי מין הם משהו שאי אפשר לוותר עליו ומהרגע שבו אנחנו מתחילים להיכנס לעולם הזה ומתבגרים, יחסי המין מלווים אותנו בצורה כזו או אחרת לכל אורך החיים. אך השאלה שלא כולם יודעים לענות עליה נשארת ללא תשובה כמה פעמים בשבוע זה נורמלי לקיים יחסים?

 

יחסי מין ומה הם קובעים עלינו

יחסי המין קובעים את הזהות שלנו – האם אנחנו נמשכים לבני המין השני או לבני אותו מין שלנו? ובנוסף, כאשר יש לנו בעיה בתפקוד המיני או שאנחנו נמנעים לתקופות ארוכות מיחסי מין, הרי שגם מצב זה יכול להשפיע עלינו ברמות שונות. מה שבטוח זה שאם גם אתם מתעסקים בנושא הזה לעיתים קרובות, בוודאי יצא לכם לשאול את עצמכם: כמה פעמים באמת כדאי לעשות סקס בשבוע כדי שהחיים שלנו יהיו טובים יותר? זה ידוע שיחסי מין עונים לא רק על הצורך הפיזי בתחושת האורגזמה שמרפה את גופנו, אלא הם עונים גם על אינספור צרכים אחרים. אנשים קובעים את הדימוי העצמי שלהם בהתאם למספר הפעמים שהם עושים סקס ובנוסף, גם מערכות היחסים שלנו מושפעות מהעניין. לכן טבעי שכולנו נשאל את עצמנו כמה פעמים כדאי לעשות סקס, אם כי ברור מראש שאין תשובה אחת שיכולה להיות נכונה לכולנו.

 

כמה פעמים בשבוע זה נורמלי לקיים יחסים – איכות יחסי המין

מעבר לכך שכולנו תוהים כמה פעמים בשבוע זה נורמלי לקיים יחסים כדי להרגיש טוב פיזית ונפשית, כמובן שיש עוד סוגיה שצריך לעצור ולחשוב עליה והיא: איכות יחסי המין. לקיים יחסי מין ללא אורגזמה או ללא תחושת סיפוק במובנים אחרים זה לא באמת ליהנות ממין טוב. כל אדם שיש לו קצת ניסיון בנושא הזה יודע לומר שזה נכון, בין אם מדובר על גברים ובין אם מדובר על נשים. לכן למעשה השאלה צריכה שכל אחד מאיתנו צריך לשאול את עצמו היא האם הוא נהנה מיחסי המין שהוא מקיים והאם הם מספקים אותו. האם יש משהו שהייתם רוצים לשנות כדי להגדיל את ההנאה? ואולי לאחרונה אתם בכלל לא מקיימים יחסי מין ויש לכך סיבה חשובה שכדאי להיות מודעים לה?

מדהים לראות כיצד למרות העובדה שכולנו מתעניינים בנושא הזה, גם לא חסרות תקופות שבהן אנחנו פשוט לא עושים סקס. יש מי שלא עושה סקס בתקופות מסוימות כי אין לו פרטנר מתאים אך יש גם הרבה אנשים שפשוט חווים תחושה של חשק מיני ירוד. יש גם גברים רבים שסובלים מחרדת ביצוע, מאין אונות או מבעיות אחרות בתפקוד המיני, כך שבהחלט חשוב לעצור ולהבין מדוע אתם לא עושים סקס לאחרונה.

 

הקשר בין איכות הסקס והתדירות שלו – כמה פעמים בשבוע זה נורמלי לקיים יחסים

כמובן שכאשר מדברים על יחסי מין ניתן לראות קשר ישיר בין איכות הסקס ובין התדירות שבה אנחנו בוחרים לעסוק בפעילות הזאת. אדם שלא נהנה מקיום יחסי המין עם הפרטנר שלו לא באמת יחפש עוד ועוד מפגשים כאלה, וזה טבעי. מה שכן, חשוב להבין מדוע אתם נוטים לאחרונה לקיים יחסי מין לעיתים נדירות יותר. האם מדובר על עניין רגשי? האם אתם כבר לא באמת אוהבים את בת הזוג או נמשכים אליה? או שאולי אתם סובלים מבעיית אין אונות, שפיכה מוקדמת או מבעיות אחרות? חשוב לדעת שגם אם הסיבה שבגללה אתם לא מקיימים הרבה יחסי מין לאחרונה היא איכות גרועה של סקס, תמיד יש מה לעשות בנידון.

ראשית, אם בסך הכול מדובר על חוסר הנאה או על משהו שלא מסתדר עם הפרטנר אפשר פשוט לדבר על הדברים. פעמים רבות קצת מביך להתחיל שיחות כאלה, אך זה בדיוק מה שיכול לפתור את הבעיה ולשפר את המצב. לכן שווה לנסות לשים את האצבע על מה שמפריע לכם כי כמו שקורה עם בעיות אחרות בחיים, גם כאן עצם האמירה שיש בעיה כבר פותרת חלק משמעותי ממנה.

 

כמה פעמים בשבוע זה נורמלי לקיים יחסים – מה קורה בההתמודדות עם בעיות בתפקוד המיני

עמוק בפנים אתם יודעים שמה שמונע מכם לקיים יחסי מין לעיתים קרובות זו בעיה כלשהי? אתם סובלים מאין אונות? אחרי כמה חוויות רעות כבר יש לכם חרדת ביצוע? או שאולי הגוף שלכם כבר לא מגיב כפי שהוא הגיב לכל העניין הזה כשהייתם צעירים? אם כך, עכשיו הזמן לעצור, לנשום עמוק ולהבין שיש מה לעשות בנידון.

ראשית, הרבה גברים מתנחמים בעובדה שהם לא לבד ושהם לא היחידים שחווים את התחושות הללו ואת הבעיות האלה. שנית, כיוון שיש הרבה מאוד אנשים שסובלים מבעיות בתפקוד המיני – יש גם לא מעט פתרונות לעניין. לכן חשוב כל כך להודות באמת ולהחליט שאתם מתמודדים עם המצב, כי לחיות ללא יחסי מין זה להסכים לחיות בפשרה ובבינוניות, וזה לא באמת מגיע לכם.

יתרה מכך, זה גם לא מגיע לבת הזוג שלכם, שכן עם הזמן האישה תשים לב שאתם מתחמקים, לא יוזמים ושמשהו קרה. יש גם נשים שמהר מאוד עלולות להגיע למסקנות מוטעות כמו: בעלי לא נמשך אלי יותר, יש לו מאהבת, יש לו מאהב או שקורים לו כל מיני דברים אחרים. אין כל סיבה לגרום לפרטנרית שלכם לסבל כל כך גדול, כי אם קיימת האפשרות להתמודד היום עם בעיות בתפקוד המיני ולטפל בעניין בקלות, אז למה שלא תעשו זאת? זה יכול להחזיר ברגע אחד את כל ההתלהבות ממין, מה שיסייע כמובן גם לקשר הזוגי שלכם להתפתח ולהיות טוב יותר, כך שזה מומלץ בחום.

 

תרופה טבעית שכדאי להכיר

בין אם המטרה שלהם היא להצליח לקיים יחסי מין יותר פעמים בשבוע ובין אם אתם רוצים לשפר את האיכות שלהם, אין ספק שהפתרון הנכון הוא לצרוך תרופה טבעית. אומנם זה נכון שיש גם אפשרות לקחת תרופות כימיות שונות ולפנות אל רופא שייתן לכם מרשם לוויאגרה, אך כמה גברים באמת יעשו זאת? ללכת לרופא ולהתחיל לספר לו ממה אתם סובלים בהקשר המיני זה לא עניין פשוט. לכן יש טעם לחשוב על ויאגרה טבעית, שכן כיוון שמדובר על תרופה טבעית היא כלל לא דורשת מכם מרשם רופא.

בנוסף, חשוב לדעת שכאשר אתם צורכים תרופה טבעית לשיפור יחסי המין אתם למעשה לא מתמכרים לשום חומר ואתם גם לא מעמיסים על עצמכם יותר מידי חומרים שאינם בריאים. אם חשבתם לרגע שמדובר על תרופות טבעיות שאין להן את אישור משרד הבריאות כדאי שתדעו שאתם טועים, שכן התרופות הללו טבעיות 100% והן כוללות את כל האישורים שצריך. לכן, אם האפשרות לשפר את חיי המין שלכם וליהנות מסקס הרבה יותר פעמים בשבוע נמצאת מעבר לפינה, למה לדחות את העניין? כל שעליכם לעשות זה רק לבחור את התרופה הטבעית הכי טובה שיש ולקנות אותה, שכן מהרגע שתתחילו לצרוך אותה תרגישו כיצד ההתלהבות שלכם יחסי המין חוזרת. אל תדחו את הדברים כי מין טוב משפיע לטובה על כל הרבדים בחיים שלנו.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות