מוצרים לתשוקה בסקס למכירה

חוסר תשוקה לסקס, או בשמו הנוסף – חוסר תאבון מיני הוא אבדן של הרצון וההשתוקקות למין, או ירידה בתדירות והמינונים לכך.

לרכישת “טיפות חשק סופרוומן” למכירה החל מ-₪189 לחצו כאן >>>

 

super-woman-טיפות-חשק

 

הרבה אנשים נופלים להשוואה שבין חוסר תשוקה לחוסר משיכה ולכן חשוב להדגיש שאי תשוקה לסקס לא תלויה במושא המשיכה. בעיקר לא אם המשיכה כבר הייתה שם בעבר והאש פתאום כבתה. מסבירים מהן הסיבות שיכולות להביא אתכם לחוסר חשק ומה אפשר לעשות כדי לטפל בו:

כל גבר או אישה שסובלים מחוסר חשק מיני למעשה סובלים מבעיה “עקיפה” כלשהי: היא יכולה להיות פיזית או נפשית, זמנית או מוחלטת, מגיעה לעתים או מידי פעם ובעוצמות משתנות. לפעמים חוסר התשוקה הוא קטן כך שאפשר להיכנס לעניינים עם קצת מאמץ ורצון טוב ולהגביר את התשוקה תוך כדי, אך כאשר מדובר בחוסר חשק מוחלט ומראש בכניסה למצב אינטימי, כנראה שקיים משקע מסוים שחשוב מאוד להתחיל לפתור.

 

מה משפיע על חוסר תשוקה לסקס? אלו הן שתי הסיבות שאתם חייבים להכיר:

אפשר לחלק את המשפיעים לשתי קבוצות עיקריות: פיזי ונפשי.

מה נמצא בקבוצה הפיזית?

אי ביצוע כושר גופני – כשאנחנו מבצעים אימון או פעילות ספורטיבית כלשהי, למעשה קורים דברים דומים מאוד לאלה שמלווים את יחסי המין ואפילו האורגזמה: במוח משתחררות רמות גבוהות של סרוטונין ודופאמין התורמים לתחושה הטובה, לדימוי העצמי והביטחון העצמי המתגבר. זרימת הדם משתפרת פלאים. רמות טסטוסטרון והאסטרוגן עולות משמעותית. הדופק מתגבר ואיתו קצב הלב ותדירות הנשימות. הספורט עצמו מלווה בפריקת אנרגיות ואגרסיות, מחלץ ממתחים ומעודד את חילוף החומרים. כל אלו למעשה מהווים גם את עיקר היתרונות הטובים שגלומים בסקס ולכן מי שמאבד את החשק, טוב יעשה אם יתחיל להיות פעיל יותר גופנית.

מחלות כרוניות – המצב הבריאותי שלנו יכול לדכא את התיאבון המיני ולגרום לנו לחוש חסרי כל חשק לעבור מהכורסא למיטה. אם זה המצב, מומלץ לפנות עם זה לרופא המטפל ולשקול דרכים לפיתרון. לפעמים ניתן לעבור למינון נמוך יותר שישפיע פחות על רמות החשק או אפילו להחליף תרופה ושיטת טיפול.

בעיות הורמונליות – עם הכניסה לגיל המעבר מתקיימת הידלדלות של הורמון הטסטוסטרון שמעורר את החשק המיני ומשפיע עליו רבות. ככל שההורמון יחד עם הורמונים נוספים כמו אסטרוגן וקולגן ממשיכים להפחית ממאגריהם הטבעיים, כך רמת החשק יורדת בהתאמה. זוהי אחת הסיבות העיקריות שבגללן נוצר חוסר תשוקה בסקס וגם הסיבה לכך שאנשים רבים צורכים הורמונים בדמות כדורים, או שזקוקים לאחד הפתרונות הטבעיים שלו באתר טבע פלז’ר, המעניקים לגוף הזדמנות ליהנות ממאגר הורמונלי עשיר באמצעות צמחי מרפא ותוספי תזונה באישור משרד הבריאות.

אורח חיים בלתי בריא – באופן כללי מצביעים על אלכוהול, סיגריות וסמים כמזיקים ביותר לחשק והתשוקה וככל שהם נצרכים יותר, הם יוצרים דעיכה בחשק. מעבר לכך מדובר על צריכת מזונות ומאכלים עתירי שומן וכולסטרול, הימנעות מחלק מאבות המזון החשובים ואכילה דלה מאוד בויטמינים, באומגה 3, אבץ, ברזל וכל רכיב חשוב אחר שגופנו זקוק לו כדי לייצר תהליכים מסוימים בגוף ובמוח.

בעיות פיזיולוגיות – הגענו לקבוצה הבעייתית ביותר, זו שבדרך כלל חוסר החשק שלה לסקס נובע, ובכן, מבעיות בסקס. אנשים שסובלים מבעיות בתפקוד המיני כמו למשל זקפה רפה, אין אונות, אימפוטנציה, שפיכה מוקדמת, חרדת ביצוע ואפילו נרתיק צר שגורם לכאבים בחדירה יכולים להביא למצב של הימנעות והדחקת הסקס, עד כדי חוסר חשק בולט לשתף פעולה עם הפרטנר. לפעמים הסובלים נמנעים מלשוחח בגלוי על הבעיה או לשתף בה ומוצאים אי אילו תירוצים להתחמק ממין או מהזמנה למין ולאורך תקופה ארוכה כלל לא ניגשים לטיפול בבעיה.

 

מה נמצא בקבוצה הנפשית?

חוסר השראה/ יצירתיות/ עשייה – מחקרים מראים שאנשים שאינם מרוצים מחייהם, שעובדים בעבודה שלא מתאימה להם, שמדכאים יצירתיות והשראה, לא רוכשים הרפתקאות חדשות ובקיצור – קבורים עמוק בשגרה מסויטת ומשעממת פוגעים אנושות בחשק המיני שלהם. לפעמים תחביב חדש ואפילו החלפת קריירה עושים פלאים למיניות.

דכאון/ חרדה/ סטרס/ מועקה או כל בעיה המוגדרת כנפשית – קבוצה זו סובלת מבעיות קשות בתפקוד המיני שחלקן הגדול מתבטאות פיזית. גבר הסובל מדיכאון קליני יכול לגלות בוקר בהיר אחד שהחייל שלו לא עומד דום בשום דרך ואישה שסובלת מחרדה תימנע מלבצע דברים ספונטניים מידי או נטולי הכנה שדורשים קלילות ופתיחות. אנשים שסובלים מכך בצד הרפואי של המשוואה ומטופלים בכדורים, פעמים רבות גם “מכבים” בלית ברירה את היצר המיני בשל רכיבי התרופה שהם נוטלים. בצד הגרוע יותר, הם אפילו מנועים מליטול תרופות קריטיות למצבם כמו ויאגרה או סיאליס ועל כן יפנו אלינו – tevapleasure כדי שנצייד אותם בויאגרה טבעית שנרקחה מצמחי מרפא.

בעיות בדימוי הגופני – אנשים שסובלים מדימוי גוף נמוך נוטים לתפוס את עצמם כבלתי ראויים בשל נסיבות חברתיות, משפחתיות, זוגיות או נפשיות כלשהן. הם באופן טבעי נמצאים ביחסים של אהבה-שנאה עם הגוף ומלקים את עצמם על הרצון הטבעי להגיע לסיפוק, נמנעים מעירום או מביצוע אקטים ספציפיים. עם הזמן בדרך כלל הם מפתחים בעיות ביטחון עצמי וחרדות, אפילו חוששים מתגובת הפרטנר המיני ומדמיינים מולו סיטואציה מביכה ומשפילה.

דימוי שלילי בנוגע לסקס ומיניות – אנשים שקיבלו בילדותם חינוך נוקשה שכולל איסורים חמורים על מין או פתיחות מינית, הצנעה גסה של המיניות או שנאלצו לעבור “דרכי טיפול” בהעדפותיהם המיניות יתפסו את עולם הסקס כשלילי, מלחיץ, מפחיד ומאיים. הם עשויים לייחס חטאים לאקטים מיניים שונים ולהימנע מהם, להתנזר ממין לאורך תקופה ולתפוס את המין כחוויה שלילית אם נקשרו אליה חוויות ילדות קשות ומודחקות.

טראומות ופוסט טראומות – אירועים שונים בחייהם של בני אדם מסוגלים להשפיע מקצה לקצה על יחסם למין והחשק המיני שלהם. כך למשל אירוע אונס או חוויה שלילית שקשורה ליחסי המין בעבר יכולה להשפיע מאוד על החשק המיני בהווה.

קשיים בזוגיות – כשהזוגיות נכנסת לתקופה “רעה”, גם הרגלי המין משתנים רבות. מספיק שאחד מבני הזוג חווה משבר או שבני הזוג נקלעים לוויכוחים רבים כדי לכבות אצלם את התיאבון הטבעי למין. גם כאשר אחד מבני הזוג חש חוסר סיפוק בסקס הדבר יכול להוביל למתחים ותסכולים רבים, עד כדי חוסר רצון של שני הצדדים להיכנס למיטה יחד. גם יחסי מין ברמה גבוהה מידי יוצרים תחושת שיעמום וחוסר חשק, משום שהתאווה נוצרת כשקיימים מעט סקרנות והשתוקקות שלא נענו עדיין.

שגרה וחיים – זה לא סוד שהמאה ה-21 היא הלחוצה והעסוקה ביותר בהיסטוריה האנושית. בני הזוג עובדים קשה במשך שעות רבות מידי יום ונתונים ללחצים שונים והתחייבויות שלא מאפשרים להם להקדיש מספיק זמן לבילויים וההנאה עם בני הזוג. כשהשגרה עמוסה ומלאה בטרדות יומיומיות, היא לעתים גורמת למצב שבו כבר לא נשאר מספיק זמן וכוח לסקס, אפילו אם קודם לכן הם פיתחו לכך רצון וחשק.

חוסר תשוקה לסקס

 

כיצד מטפלים בחוסר תשוקה בסקס? טבע פלז’ר עם כל הפתרונות

בין אם חוסר התשוקה נובע ממניעים פיזיים ובין אם ממניעים נפשיים – השלב הראשון הוא לבדוק מה בעולמכם האישי חסר: האם זה הזמן האינטימי או ההנאה עם בני הזוג? האם הפעילות הגופנית או התזונה הטובה? האם רכיבים חשובים כמו סיבים, ברזל ואומגה 3? האם זו תחושת הביטחון העצמית? האם זהו רגש בלתי מוסבר שאתם חווים כמו חרדה, פחד או תחושת חוסר אמון בבני הזוג? האם זהו גיל המעבר שדורש מכם תוספים כדי להשלים את מאגרי ההורמונים?

כפי שנוכחתם לדעת, לחוסר תיאבון מיני יכולות להיות אלפי סיבות וכולן נובעות ממשהו בלתי שלם בגוף או בנפש. ככל שתתאמצו לחפש את המרכיבים החסרים בעולמכם, כך תוכלו לחשוף חלק גדול מהסיבות שבגללן אתם מרגישים כך ומכאן לפנות לטיפול המתאים בבעיה.

אם המניעים שלכם נשענים על משהו פיזי, רצוי להגיע לרופא ולשתף אותו בבעיה. נכון, אנחנו יודעים שלא כולכם שמחים לשתף רופא בבעיות האינטימיות שלהם ולכן תשמחו לדעת שאין באמת צורך לעשות את זה. הרופא לא חייב לדעת למה אין לכם חשק להיכנס למיטה אבל הוא כן חייב לדעת מה אתם חושבים שמצאתם: חוסר איזון בדם, אורח חיים לא בריא, תחושת עייפות מוגברת, בריאות כללית לא תקינה, דימוי גוף לא תקין בשל משקלכם וכד’. ברגע שיקבל מכם הרופא את התובנה הראשונית, הוא ישלח אתכם לבדיקות כדי להצביע על הבעיה האמיתית ולתת לה פיתרון רפואי יעיל.

אם המניעים שלכם נשענים על משהו נפשי, מומלץ מאוד לראות איש מקצוע. זאת בהחלט לא בושה ולא תאמינו כמה אנשים סביבכם עושים זאת גם! אם אתם מרגישים שהבעיה היא על רקע זוגי, כדאי לתאם שיחת ייעוץ אצל סקסולוג או יועץ זוגי (גם יועץ משפחה לפעמים עוזר).

הרבה פעמים תגלו איך לגשר על בעיות מסוימות ולפנות את המחשבה כך שהחשק יוכל להתעורר. במקרים אחרים, תוכלו להבין מה בדיוק עובר עליכם מבחינת הצרכים, הרגשות, המחשבות והזיכרונות כך שיהיה אפשר לא רק להבין למה אין לכם חשק אלא גם לעבוד על זה ולשפר.

 

ועוד דבר לסיום

צריך לזכור שחשק למין תמיד (תמיד!) מתחיל מחוץ למיטה. אתם צריכים לעשות דברים מהנים ומלהיבים, לשמור על פתיחות ואופטימיות ולהפחית ציפיות מהסקס המושלם בעיניכם. אם יש לכם בני זוג קבועים – זה הזמן לעבוד מולם על הדברים, לשוחח, לשתף, לחלוק חוויות ולשמור על פתיחות גבוהה מאוד ביניכם ולא רק בנושאים מיניים. תתחילו להרגיש בנוח לעורר את החשק שלכם בצורה יזומה כמו לדבר על פנטזיות, לפלרטט עם בני הזוג, לספר מה מדליק אתכם ולהכניס לאווירה נעימה ונכונה. זכרו שלפעמים סתם אין חשק. וזה בסדר גמור! כל עוד הבעיה היא לא קבועה וחמורה, אתם רשאים לפעמים להגיד גם “לא היום”.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות