מוצרי מין לאוננות לגברים למכירה

“היי, אני בן 32 ואחרי שנים של אוננות מול פורנו, התחלתי להשתעמם”. ישנן דרכים נוספות לאוננות כמו מוצרי מין לאוננות לגברים ואפשריות נוספות שאספנו בשבילכם במאמר.

לרכישת שמן סיכוך על בסיס סיליקון לובריסיל החל מ-149₪ לחצו כאן >>>

ג'ל סיכוך הטוב בעולם

מול איזה דברים נוספים כדאי לאונן?” מי שמחפש את סודות העונג האמיתי ושואל את עצמו על מה מומלץ לאונן חוץ מפורנו, יודע ששאלות כמו אלו נשאלות באופן קבוע ברשת ולא צריך להתאמץ כדי למצוא אותן. אלא שהבעיה היא כלל לא השאלה עצמה, אלא התשובות. רוב האנשים פשוט לא יודעים איך עוד כדאי להשיג סיפוק בעשר אצבעות.למשל עם מוצרי מין לאוננות לגברים.

האם זה תמיד היה ככה? ומהן הדרכים הכי מוצלחות לאונן בכיף?

 

מאוננים הרבה על אותו דבר? לפעמים זו בעיה

כולנו יודעים שאוננות היא לא עניין מזיק ויש לה יתרונות בריאותיים מצוינים לכל גבר ולכל אישה. אנשים שמאוננים הרבה כי כך הם מעדיפים להגיע לסיפוק או משום שאין להם בשלב זה פרטנרים מתאימים, צפויים עם הזמן לחוות ירידה בתשוקה וההנאה בעקבות כניסה למעין סוג של שגרה שכרוכה באופן שבו הם מקבלים גירוי וסיפוק.

ניקח לדוגמה בחור שמפנטז באופן קבוע על חוויה מינית מסוימת שעוזרת לו לאונן. עם הזמן החוויה תתחיל לדעוך בעקבות החזרה עליה, עד שהיא כבר לא תהיה מושכת יתר על המידה. נשמע לכם מוכר? זה הגיוני, משום שזה קורה לכולם. גם בני זוג שנמצאים שוב ושוב במיטה באותה התנוחה המינית בסופו של דבר לא יגיעו לשום סיפוק ויצטרכו לנסות משהו חדש.

החוכמה היא לא להגיע לשם מלכתחילה ולשמור את הדברים שמפעילים אתכם יותר מכולם רק לחלק מהפעמים ולא לכל הפעמים. ולכן אנחנו מתכנסים היום כדי לענות על שאלת השאלות – על מה מומלץ לאונן כשאנחנו מואסים באמצעים הרגילים, או פשוט רוצים לגוון אותם.

 

מאוננים הרבה על אותו דבר?

פורנו נחשב למקור הראשי לאונן באמצעותו מאז שתרבות האינטרנט החלה לפעול במרחב הביתי שלנו. בזכות הסלולרי והגלישה המהירה, כל אחד ואחת יכולים לאונן מול הקטגוריה המועדפת עליהם ולקבל סיפוק אפקטיבי. אבל מה בדיוק עשו לפני כן?

וכאן אנחנו נכנסים לתמונה. משום שקיימים עוד הרבה דברים שמומלץ לאונן באמצעותם, אלא שרובנו שכחנו שהם בכלל שם בשלב מסוים. מתברר שיש כמה וכמה סודות מן המקורות שאנשים כבר גילו והם נחשבים לעוצמתיים וממכרים במיוחד לעונג המירבי.

 

תנוחת גשר הזהב – אוננות זוגית מפתיעה

תמיד חלמתם לנסות משהו חדש עם בני הזוג? גם אם לא, אנחנו מאמינים שזה שווה את הניסיון. התנוחה המעניינת ביותר בחדר המיטות נקראת גשר הזהב ודי קשה להסביר אותה בלי עזרים חזותיים. אבל ננסה בכל זאת: האישה יושבת על בן הזוג כך שפניה פונים אליו והיא נשענת על כפות ידיה לאחור, תוך יישור של הזרועות. הרגליים אמורות להיתלות על הצוואר של בן הזוג. במקביל, הגבר עצמו צריך להישען אחורנית אל תוך הידיים שלו, בזרועות מתוחות ורגליים ישרות. זה נשמע כמו תנוחה פיזית במיוחד שאמורה להשיג את החיכוך המקסימלי ביותר דרך חדירה. המנחים של כל אחד מבני הזוג כשלעצמם, אמורים להסב גם עונג משמעותי באוננות ולכן ייתכן ששווה מאוד לנסות וליהנות מזה יחד.

 

אוננות באמצעות דמיון ופנטזיה

אין חבר טוב יותר מהדימיון כדי להיעזר בו במהלך האוננות. הצפייה בפורנו נחשבת בעיני רבים לדבר שגרם לכיבוי של המוח, כך שהוא לא יכול לדמיין או לפנטז יותר לבד ופוגע ביצרים ובחוויית הסיפוק המושלמת. ולכן כדי להרוויח אותם מחדש, נדרשים הרבה אימונים שבהם אתם עומדים לדמיין סיטואציות כיד הדמיון בזכות היד המאוד לא דמיונית. בזמן שאתם מפנטזים, תצטרכו לגרום להופעת כל התמונה המלאה בעיני רוחכם כמו לבוש, מגע, מבטים, תנועות ועוד. בחיזיון הזה הכל אפשרי ולכן הוא יהיה מטבע הדברים מובנה יותר, ממושך יותר, כמעט מוחשי במידה מסוימת וכמובן מספק הרבה יותר.

 

קריאת סיפורים ארוטיים

סיפורים שמיועדים לשני המינים, לגברים בעיקר או לנשים בלבד, מצליחים בשנים האחרונות למשוך אליהם הרבה מאוד קוראים, בזכות שפה קלילה, גסה וישירה מאוד שזורקת את הדמיון למקומות חדשים ומסקרנים. ספרים מוצלחים כמו 50 גוונים של אפור למשל, הצליחו לעשות בקרב נשים רבות מהפך ורבות מהן מודות שהגירוי מהסיפורים גרמו להן לאונן באופן מוצלח ומספק. גם לגברים קיימים סיפורים כאלו ואפשר למצוא אותם גם בספרים עלילתיים, אבל גם דרך אתרים שונים ברשת שמפרסמים סיפורים אירוטיים מכל הסוגים.

 

שימוש בפריטי לבוש והלבשה תחתונה

כן, זה קינקי בהרבה מיתר הדרכים שאפשר לאונן דרכן, אבל במובן מסוים מדובר בדרך לתווך למוח את המגע או המראה המוחשי כדי להשיג גירוי מוצלח. אם יש פריט לבוש שאתם מאוד נמשכים אליו, יכול להיות שיעשה לכם טוב להסתכל עליו ולגעת בו, אפילו להניח אותו לידכם בזמן האוננות. אם אין לכם אחד כזה בנמצא, אפשר תמיד לחפש תמונות מתאימות ברשת ולהפיק מהן את הגירוי המתאים.

 

על מה לאונן כשאתם בזוגיות?

אם יש לכם זוגיות קבועה ואתם מחפשים דרך להתפנק גם לבד, לפעמים יעזור לכם להתנתק זה מזו למשך כמה ימים. אם המשיכה המינית טובה והסקס מוצלח, כנראה שלא יחסרו לכם סיבות על מה לאונן. הניתוק אמור לאפשר לשניכם לחדש את האנרגיות והמתח המיני מסביב, אחרי שהוא כבר נשבר ולקבל פסק זמן שיאפשר לשניכם לייצר ריגושים חדשים. בזמן הזה, בהחלט אפשר לעבוד לבד ולדמיין את המפגש הבא שלכם אחרי ההתנזרות. אנחנו בטוחים שלא תופתעו לגלות שרמת המשיכה ביניכם רק גברה ושהעניינים ביניכם הופכים לתשוקה, אבל באופן זורם וקליל יותר, שעונה על כל הציפיות שלכם ואף יותר מכך.

 

אוננות דרך סייבר סקס

לפעמים כשמחפשים על מה לאונן, לא צריך להרחיק יותר מידי במחשבה. לפעמים זה נמצא בדיוק מתחת לאף שלכם, תרתי משמע, במסך הטלפון הנייד. בין אם אתם מנהלים את זה מול פרטנרית קיימת או בת זוג אוהבת ובין אם מדובר במישהי שזהו תפקידה, לסייבר סקס יש יכולת להפוך כל אוננות לניצוצות של ממש בזכות הסקרנות, האתגר והטיזריות שבלראות, מבלי שתהיו יכולים לגעת. את הסייבר סקס אפשר לנהל גם דרך שיחות טלפון ללא צורך בעזרים ויזואליים או אפילו בהודעות טקסט. נסו ותודו לנו אחר כך.

 

מוצרי מין לאוננות לגברים – המוצרים של טבע פלז’ר – 100% תענוגות, 100% טבעי

אם אתם מחפשים דרך לגוון את האוננות שלכם ומעוניינים לדעת על מה כדאי לאונן, תוכלו להשתמש בליין המוצרים מבית טבע פלז’ר לשיפור האון הגברי, חיזוק איבר המין ועיכוב השפיכה. המוצרים מתאימים גם לכל מי שרוצה להאריך את האקט וליהנות ממנו יותר, אך נמצא במצב שבו הגוף מכתיב את הקצב ולא המחשבה עצמה. התחליפים הטבעיים מבית טבע פלז’ר נרקחו מצמחים טבעיים בלבד, שמשפרים את מצב הרוח, הביטחון וההרגשה האישית ולכן מתאימים מאוד גם לאוננות שבה אתם מנסים להטיב עם עצמכם ועם גופכם. המוצרים מעוררים את היצר המיני ומביאים את איבר המין הגברי לשיא הכושר, כך שאפשר לנצל את ההשפעה לאוננות מספקת ועוצמתית בכל זמן נתון.

 

על מה לאונן

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות