ללמוד איך להביא ביד

כבר בגיל מאוד צעיר אנחנו נחשפים לאיברי המין שלנו ומתעניינים באיך מרגיש המגע בהם.

לרכישת שמן סיכוך על בסיס סיליקון לובריסיל החל מ-149₪ לחצו כאן >>>

ג'ל סיכוך הטוב בעולם

שככל שאנחנו מתבגרים ומתעניינים בשאלות כמו: “האם אני בכלל מאונן/ת נכון?” ו”איך לאונן לבן/ בת הזוג?” עולה גם הצורך בהוראות הפעלה שיגידו לנו איך ומה באמת עושים.

 

נפתח עם ההצהרה הבאה: להביא ביד זה לא מדע מדויק

ויותר מזה – ללמוד איך להביא ביד, מתבצע באופן כל כך אישי ושונה האחד מהשני, שאף אחד לא באמת יכול לתת לכם תשובה מדויקת.

אז מה כן אפשר ללמד? עקרונות, רעיונות, כיוונים, שיטות לעינוג עצמי. אנו בחברת טבע פלז’ר ערכנו עבורכם כתבה שבה תגלו איך אפשר להביא ביד בצורה נכונה ומענגת, מה אמורים לעשות ומה פחות כדאי שיקרה וגם – טיפים אישיים רק לגברים ורק לנשים, שברור לנו שתהיו חייבים לקרוא את שניהם.

 

אז נתחיל – מה הביג דיל בעבודת יד?

לאונן זה כיף, זה בריא וזה גם מלמד.

זו אחת הפעולות המוצלחות ביותר שלכם עם עצמכם והיא מביאה לשחרור מתחים ולחצים, מספקת פורקן, משפרת את התחושה הטובה ומאפשרת להיכרות עם גופכם להתפתח.

יחד עם זאת, מדובר בכל זאת בפעולה שרוב האנשים מבצעים אך פחות נוטים לדבר עליה ולכן חשוב שהדבר יתרחש במקום פרטי ושקט, נטול הפרעות אפשריות.

כדי להימנע ממצבים מביכים או כאלה שיחייבו אתכם להתמודד עם השלכות מסוימות, רצוי לשמור על דלת נעולה וחלונות מוגפים.

כך הפרטיות שלכם תהיה מוחלטת ובמקרה הגרוע, תוכלו להפסיק אותה ולחזור לזה אחר כך ללא חשש.

 

ללמוד איך להביא ביד: השיעור הראשון למתחילים

בסופו של דבר, לעשות ביד אמור להביא אתכם לאורגזמה, אבל זו באמת לא צריכה להיות המטרה היחידה שלכם אם אתם מתחילים. חשוב שתנסו כמה וכמה דברים שאמורים לגרום לכם להבין מה נעים יותר ופחות ומשם להמשיך ולהתקדם. לבנות באופן טבעי, זה יגיע רק עם הזמן ולא מיד.

נשים זקוקות לניתוק רגשי ומחשבתי מהסביבה ולכן יצטרכו מקום אפילו שקט יותר לביצוע האקט ומעבר לכך, הן לא רואות את איבר המין ולכן זקוקות לזמן ביצוע ארוך יותר וכמובן סבלנות.

 

מספר נקודות למתחילים:

  • נסו לעבוד בתנוחות משתנות – פעם על הגב, פעם על הבטן, פעם בישיבה, פעם בעמידה, פעם באמבטיה וכ’ו… ככל שתגוונו, כך תמצאו את התנוחות שעושות לכם טוב יותר.
  • יש לכם עשר אצבעות! והן יכולות ללטף, ללחוץ, לצבוט, לרקוד מהר או לאט, בסיבוב או מצד לצד, למעלה, למטה, במעגלים, עם כל כף היד, רק עם הזרת. נו, הבנתם. תשתמשו בכל זה. אם לא תנסו, איך תדעו?
  • לא עובד היום? עצרו: האוננות אמורה לעורר בכם עוד ועוד גירוי, להתעצם ולהתגבר ככל שהיא מתקרבת לשיא. אם אתם נמצאים באותו המצב כבר זמן ארוך מידי, סימן שאתם לא באמת מביאים את עצמכם לגירוי הרצוי ופשוט כדאי להפסיק. קחו לכם את היום שאחרי כדי לנסות שוב. זה טבעי וקורה גם למנוסים.
  • אל תחששו משימוש באביזרים או אמצעים שמביאים אתכם לנקודה טוב יותר.
  • אל תחששו גם משימוש בתכשירים שעוזרים לאקט להיות עוצמתי יותר: קרם, נוזל סיכוך, שמן עיסוי, נר ריחני שעוזר להגברת החשק וכד’.

 

הגענו לשלב ה”אל תעשה”

אז איך בעצם מתחילים לרצות להביא ביד, האם בגלל תמונה או וידאו סקסי, פורנו או סתם כי מתחשק,  כל התשובות נכונות, אבל – יש אבל גדול מאוד!

החשק המיני שלכם הוא נפלא ולגיטימי בכל צורה. אם החשק מתעורר ואתם רוצים לספק אותו, זה מושלם. אם בא לכם לעשות ביד ואתם צריכים רק עוד “דחיפה קטנה” מכוח עזר חיצוני, זה גם מושלם. אבל אם תשתמשו שוב ושוב באותו אמצעי כדי לקבל גירוי, דחיפה או את הסיפוק שרציתם, תהיו מהר מאוד בבעיה. נסביר:

אם אתם רואים באופן קבוע סרטי פורנו ומאוננים תוך כדי, או שאתם צופים בפורנו כדי לאונן אחריהם, מהר מאוד יתקבע לו הרגל בעייתי של חשק למין כתוצאה או בעקבות סרטי פורנו. הבעיה האמיתית תתגלה לכם כשתרצו לקיים יחסי מין עם בת הזוג ולא תצליחו להפיק מכך את המשיכה או הריגוש שאתם חווים מהאוננות. וחבל. אותו הדבר יתרחש כמובן גם קיים דבר אחר שמשמש אתכם באופן קבוע. ולכן בצעו כל דבר במידה ושלבו אותו בשגרת האוננות שלכם בחוכמה.

זה שיש לכם רצון פתאומי להביא ביד, זה טבעי מאוד. רמות החשק מתקבלות ועולות גם בלי גירוי מדויק מהסביבה. מצד שני, לפעמים בא לכם על ההרגשה, אבל צריך לעזור לה להתפתח. אם זה השלב שאתם נמצאים בו, תדאגו לא ללחוץ על הגוף בצורה תוקפנית. געו בעדינות, לטפו, תאהבו את עצמכם. קחו את זה בסבלנות ותראו שבסופו של דבר, תרוויחו מזה הנאה כפולה.

 

טיפים מיוחדים לגברים שבינינו

גברים מתייחסים לאוננות כמעט כמו דבר קדוש ומתחילים לאונן כבר בגיל מוקדם מאוד (סביב 13-14 בממוצע). הם מתוודעים לגופם יחסית בגיל צעיר וכך נוהגים להתכונן לחוויות המיניות שלהם בעתיד. ולכן זה הזמן לזכור שהמיומנות שלכם להביא את עצמכם לסיפוק טוב היא נרכשת ואי אפשר באמת ללמד אותה.

אחד מעדיף לאט ובאחיזה רפויה, השני מהר ובלפיתה חזקה, השלישי בכלל מעדיף החלקה על האיבר אבל רק עד נקודה מסוימת. זה בסדר שתתגרו גם מתמונות עירום וגם מפורנו או סרטונים. אבל תצטרכו לזכור שהם שם כדי להעלות את רמות החשק והריגוש רק לפעמים ולא תמיד. אם זה קשה מידי להתנתק, אפשר אפילו לנסות לדמיין סיטואציה או פנטזיה.

לפעמים החוויה מהן טובה אפילו יותר. שימו לב לכך שאתם נוגעים באיבר המין באופן שבו כף היד עוטפת את האיבר ונעה עליו ללא הפסקה, משום שאם תפסיקו, עלולה להתרחש ירידה במפלס הריגוש והדבר יגרום לכם לחזור לנקודה יותר מוקדמת. אם קשה לכם לעשות זאת (ידיים מחוספסות, מגע לא נעים וכד’), תוכלו להשתמש בנוזל או קרם מבית חברת טבע פלז’ר ולהגביר את ההנאה שלכם. בטוח שעם הזמן תגלו מה עושה לכם הכי טוב.

 

טיפים מיוחדים לנשים שבינינו

מאות מיליוני גברים חולמים לפצח את סודות האורגזמה הנשית ולמען האמת, מעטים בלבד מצליחים. הסיבה פשוטה, איבר המין נסתר ולא רואים את מה שמתרחש בו, קשה להבין היכן בדיוק מתבצע מגע או היכן כבר נגענו.

לכך אפשר להוסיף גם את הקשר הרגשי של נשים לנושא המיני (זוכרים שאמרנו שנשים זקוקות לניתוק משמעותי יותר מהעולם החיצוני?) והופ, כבר קיבלנו 20-30 דקות של הרפתקה בעשר אצבעות עד לאורגזמה. לא שזה דבר רע, כמובן.

אלא פשוט שמדובר בתהליך טיפה ארוך מזה של (רוב) הגברים. מכיוון שקשה מאוד ליצור מדריך מדויק על איך לאונן אצל נשים, אין דרך אחרת מאשר לנסות לחולל את הקסם לבד, לשנות טכניקות מגע, תנועתיות, מהירויות ותדירויות. רצוי להתחיל בליטופים עצמיים לפני שבכלל ניגשות לאיבר המין ואפשר לפתוח עם מגע עדין בזרועות, הצוואר והחזה, לרדת מטה אל הרגליים והירכיים הפנימיות ורק משם להמשיך. באופן כללי, אצל רוב הנשים, מגע ספציפי בחלקו העליון של הדגדגן מביא בסופו של דבר לאורגזמה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות