מוצרים להעלאת הטסטוסטרון הגברי למכירה

הורמון המין טסטוסטרון הוא הורמון המין הזכרי, אך לא רבים יודעים כי הוא גם מיוצר בגופה של האישה.

לרכישת מכשיר “יגואר און 10 טבליות” החל מ-249₪ לחצו כאן  >>>

 

יגואר און תחליף ויאגרה
 

 

ההורמון מיוצר בגוף הגבר באזור האשכים, שם מרוכזים כל תאי הזרע הרבים בגוף הגבר, ואילו אצל נשים ההורמון גדל ומיותר באזור השחלות.

לאורך השנים מנסים מומחים בתחומים שונים לקשור את רמת ההורמון לרמת האגרסיביות של הגבר, אך טרם הושגה הסכמה כוללת והוכחות גורפות על הנתון הזה.

מבוססת על מידע שיכול להוביל אתכם לחיי זוגיות מאושרים וטובים? ואולי זה בכלל אינסטינקט חייתי שאין לו שום קשר לתהליך קבלת החלטות בריא?

 

אם כן, מה תפקיד הורמון המין הגברי בגופו של הגבר?

ניתן לחלק את תפקידיו של ההורמון למספר גורמים.

ראשית, ובו נתמקד לאורך העמוד הקרוב, רמת ההורמון משפיעה באופן ישיר על הדחף והיצרים לקיים יחסי מין. במילים אחרות, רמות לא תקינות (בין אם גבוהות מדי ובין אם נמוכות מדי), עשויות להביא את הגבר למצבים שבהם החשק המיני שלו והרצון לקיים יחסי מין הינם נמוכים מהרמה הרצויה.

שנית, ההורמון טסטוסטרון אחראי על יצירת סימני המין ההתפתחותיים במין הגברי: בין אם בשערות המופיעות על הפנים (זקן או שפם), בין אם בשערות באזור החזה או באזור המלחציים, אחראי על שינוי הקול הגברי, אחראי על עיבוי השרירים והעצומות וכמובן על הדחף המיני שיש לגבר.

שלישית ואחרון, ניתן לקשר את רמות ההורמון לנורמות התנהגות שונות: בין אם לדיכאונות, חרדות, אגרסיביות או תחרותיות קיצונית. לעיתים האשמות גם תגובות כמו עייפות יתרה או לפגיעה בזיכרון.

מוצר כזה שם את כל האכזבות שלך בצד!

יגואר און - תחליף ויאגרה טבעי לחלוטין ללא מרשם רפואי

תחליף ויאגרה

חשוב לציין שלאורך כל חייו של הגבר, נוצר ההורמון ומופרש מאזור האשכים לכל חלקי הגוף הגברי. החל מגיל 30 ניתן לראות ירידה משמעותית בכמות הייצור של ההורמון בגוף הגבר.

בסביבות גיל 50 מגיעה ירידה דרמטית נוספת בייצור ההורמון, מה שמביא לדחף מיני פחות משמעותית מאשר בחייו הצעירים של הגבר.

 

השפעות  של הורמון המין הגברי על חיי המין

ההורמון אחראי בין היתר על רמת הדחף והיצרים לקיים יחסי מין. בהנחה ויש רמות לא תקינות של ההורמון בגופו של הגבר- בין אם רמות נמוכות משמעותית ובין אם רמות גבוהות מהרגיל, סביר שתהייה ירידה מסוימת החשק המיני לייצר חיי מין.

אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של טיפולים שונים שמטרתם לאזן את הכמויות הלא תקינות בגופו של הגבר: בין אם הכמויות חורגות מעל לממוצע הרצוי ובין אם מתחת לממוצע.

חשוב לציין שרמת הטסטוסטרון בגופו של הגבר היא חשובה למדי בהקשר של קיום יחסי מין בצורה תקינה ונורמטיבית: חוסר בהורמון עשוי להוביל כפי שציינו קודם לכן לדחף מיני ולחשקים מיניים ירודים.

חשקים מיניים ירודים כמו גם דחף מיני ירוד, עשויים להוביל לבעיות שונות ביחסים הזוגיים (כולנו מכירים ויודעים עד כמה החשיבות של קיום תקין של חיי מין חשובים למערכת יחסים בריאה וטובה).

 

הורמון המין הגברי

 

מהם הטיפולים השונים שתוכלו להשתמש בהם על מנת לטפל בתופעה של חוסר בהורמון המין הגברי?

ובכן כמו כל בעיה בתחום חיי המין אצל גברים ואצל נשים, ישנו מגוון רחב של טיפולים שונים שתוכלו למצוא אצלנו באתר.

חשוב להבין שלא תמיד הייתה פתיחות רפואית וחברתית לתופעות הללו. אם נחזור אחורה 30 שנים, ניכנס למציאות שבה התייחסו בזלזול ובביטול לאנשים שהתלוננו על בעיות כאלה ואחרות בהקשר של חיי המין.

אנשים נשלחו לטיפולים נפשיים ולמעגלי תמיכה שונים במטרה לשכנע אותם שאין שום בסיס לטענה שלהם ושמדובר בבעיות אצל האדם.

בשנים האחרונות אנו עדים לשיפורים משמעותיים בתחום הרפואה ובפתיחות החברתית שיש בנושא בעיות בחיי המין באופן כללי: עדות לכך ניתן לראות במגוון הטיפולים השונים שניתן למצוא כמענה לכל בעיה שהיא.

את כלל סוגי הטיפולים שעליהם נרחיב כעת, ניתן למצוא אצלנו באתר ולרכוש אותם בצורה דיסקרטית לחלוטין.

ישנו מגוון רחב של טיפולים ותרופות מוכרות בתחום הבעיות ביחסי המין.

בין אם מדובר בתקופת הויאגרה המפורסמת שמיועדת לתת מענה איכותי לגברים שסובלים מבעיות זקפה וכתוצאה מכך לא יכולים לנהל אורח חיים מיני בריא.

ממשיך בתרופות מוכרות נוספות בשם סיאליס או לויטרה שאחראיות גם הן על יצירת זיקפה תקינה ובריאה אצל המין הגברי.

ג’ל הפלא שנקרא קמגרה הינו גם תרופה מוכרת מאוד בשוק חיי המין, והיא מיועדת לגברים שסובלים מתופעת השפיכה המהירה או השפיכה המוקדמת בעת קיום יחסי מין.

כאשר אנו מגיעים לתחום של מחסור בהורמון המין הגברי או לתחום של היעדר חשק או רצון לנהל חיי מין כפי שכל גבר ממוצע רוצה, ישנם טיפולים אחרים.

אפשרות ראשונה שתוכלו לעשות היא לגשת לטיפול פסיכולוגי אצל רופא או מומחה בתחום חיי המין, סביר שהוא יוכל להציג לכם את הבעיה בצורה הטובה ביותר ולהמליץ על פתרון יעיל ומהיר.

אפשרות נוספת היא להשתמש בטיפולים ייעודיים לתופעה: ישנם בשמים מיוחדים שהוכנו בצורה כזו שיעוררו את החשקים המיניים של הגבר ושל האישה, ובכך למעשה “יחפו” על היעדר החשק המיני שנוצר מכמויות שונות של הורמון המין הגברי.

כפי שיש בשמים שמטפלים בבעיה, ישנם גם קרמים או צעצועי מין שונים שמסייעים להגביר את תחושת היצר המיני ולאפשר ניהול תקין של חיי מין בריאים.

טיפול נוסף שניתן להשתמש בו הוא טיפול שמיועד באופן ספציפי להגברת הייצור של ההורמון הזכרי. מדובר בטיפול שבדרך כלל דורש התערבות רפואית ומתן אישור רפואי, ולכן ישנם אנשים שמעדיפים לא להשתמש בו (כאשר אנשים סובלים מבעיות שונות בחיי המין שלהם הם מעדיפים לשמור על כך בדיסקרטיות ומשאיות עד כמה שניתן, ואם ניתן להימנע מהתערבות רפואית- מה טוב).

כמובן שהמענה לטיפול בבעיה ללא התערבות או חשיפת הבעיה ועל ידי שמירה על דיסקרטיות מוחלטת היא דרך שימוש במוצרים השונים באתר הבית שלנו – מוצרים איכותיים שכולם מאושרים על ידי כל הגורמים הרפואיים, והוכחו כיעילים במגוון רחב של מקרים בכל טווחי הגילאים ובכל שלבי החיים.

 

אז קדימה, למה אתם מחכים?

אם הינכם סובלים ממחסור או עודף בהורמון המין הגברי ואתם מעוניינים לטפל בבעיה, או אם אתם סובלים מכל בעיה כזאת או אחרת בהקשר של חיי המין שלכם (אימפוטנציה, שפיכה מהירה או שפיכה מוקדמת), כנסו עוד היום לאתר הבית שלנו והזמינו את המוצר המתאים ביותר עבורכם!

תוכלו להתרשם ולבחור את סוג הטיפול המתאים ביותר עבורכם מבין מגוון רחב של אפשרויות שונות, וליהנות משירות מקצועי ואיכותי ומעל הכול דיסקרטי: אנו בחברת טבע פלז’ר מקפידים על שמירת החיסיון והפרטיות של כל לקוח ולקוח ומודעים לחשיבות הרבה שיש לכך במיוחד בנושא הבעיות בחיי המין.

כנסו לאתר שלנו, בחרו מבין מגוון רחב של אפשרויות וקבלו את המוצר במהרה והבטחה עד לדלת ביתכם! כאשר מדובר בבעיות הקשורות לחיי המין שלכם, היינו ממליצים לכם לא להתמהמה ולא להתפשר על חברה לא מקצועית או איכותית.

אז קדימה, למה אתם מחכים?

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות