שמן אירוטי מתחמם לעיסוי אירוטי ולגירוי מיני

המחיר שלנו
129.00
ניתן לשלם גם במזומן בעת המסירה

 משלוח ב:
** דואר רשום תוך 7 ימי עסקים – חינם!
** משלוח אקספרס עד בית הלקוח תוך 2 ימי עסקים – 50 ₪

מק"ט 149 קטגוריה

משלוחים דסקרטיים

לכל חלקי הארץ

יש לכם שאלה? צריכים עזרה ברכישה? צרו קשר.
אהבתם? שתפו!​
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תיאור

זה לא סוד שחיי המין הם חלק חשוב בחיינו, אך מה שלא פחות חשוב הוא העינוג הזוגי ובכלל המשחק המקדים שמאפשר לנו להגיע חושניים ומלאי תשוקה לאקט עצמו.

אך כמובן שלא תמיד חייבים ללכת “עד הסוף” עם הסקס כדי להגיע לסיפוק מיני, אלה אפשר להגיע לסיפוק מהנה גם על ידי מגע חושני ועיסוי על ידי שמן מיוחד באזורים אינטימיים. כאשר אומרים מסאז’ אירוטי, למעשה מדברים על הנאה חושנית שאף תחושה לא דומה לה – נקודה!

 

אז מה בכלל כל התענוג הזה?

מסאז’ אירוטי הינו משלב מגע וליטוף, עינוג סקסי וחושני, והוא למעשה אלמנט מצוין שיאפשר לכם להגיע לקרבה אינטימית לחיי מין מושלמים, ממש כמו בסרטים החושניים.

שמן עיסוי אירוטי הוא לא עוד שמן עיסוי רגיל, אלה הוא עשוי מחומרים מיוחדים ובעל ריח לבנדר משגע שמטריף את כל החושים בגוף. אז במקום לחזור שוב על אותם תנוחות, פשוט הפתיעו את בן או בת הזוג עם מסאז’ אינטימי שיעורר לכם את חיי המין – ורק יעשה לכם טוב!

 

לחוש, להתקרב ולענג את בן הזוג

עיסוי אירוטי מענג על ידי שמן עיסוי מפנק, מאפשר לכם להתקרב לבן או בת הזוג ולחלוק איתו רגשות עמוקים ובכלל ליצור קרבה אינטימית, שאינה דומה לשום תחושה אחרת.

עליכם לדעת כי גם על ידי עיסוי מפנק ניתן להגיע לאורגזמה, שבה זמן הריגוש הרבה יותר ארוך, הרי המגע שמעבירות אלינו הידיים המעסות, מגבירות את התחושות בכל חלק בגוף ובעיקר גם מעורר את איבר המין.

 

כך תכינו את חדר השינה לפני העיסוי המענג

פנו לכם יום שבו אתם פנויים מטרדות היום, כבו את האור בחדר והדליקו נרות ריחניים. כבו את הסלולר והציבו בקבוק יין עם כוסות מתאימים, שימו מוזיקה מרגיעה ברקע, הרפו את הגוף והתכוננו נפשית להנאה מושלמת!

חממו את הידיים ומרחו על גופו של בן הזוג/בת הזוג את השמן בכל הגוף. לאחר מכן בצעו תנועות סיבוביות, תוך כדי משיכה של העור לכיוונים שונים בחושניות, לאחר מכן המשיכו לכיוון המפשעה וברכות עשו את איבר המין עד להרפיה מלאה.

 

להזמנת שמן עיסוי אירוטי בריח לבנדר
התקשר/י 077-9978404

שמן עיסוי אירוטי

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “שמן אירוטי מתחמם לעיסוי אירוטי ולגירוי מיני”
שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות