מוצרים לטיפול באין אונות למכירה

אין אונות מהווה בעיה שבה הגבר לא מצליח להגיע לזקפה מלאה המאפשרת חדירה במהלך יחסי המין, או כאשר איננו יכול לשמור על הזקפה המלאה במהלך המשגל ומשך הזקפה קצר מידי לקיום המגע המיני התקין והמספק עבור שני בני הזוג.

לרכישת סופר מן החל מ-449₪ לחצו כאן >>>

סופר מן 30 טבליות - תחליף ויאגרה חזק במיוחד במבצע!

הרופאים מכנים זאת “הסיוט הכחול של הגברים” ואכן לסיוט זה שותפים מיליונים ברחבי העולם.

בישראל, מתגלים מידי שנה כ-70,000 מקרים חדשים לבעיית האין אונות, כאשר רק 10% מהם פונים לבדיקות רפואיות בשלב מוקדם.

אז מהן הבדיקות שתתבקשו לעבור וכיצד פותרים את הבעיה? טבע פלז’ר עם כל התשובות:

 

האם אני סובל מבעיה בתפקוד המיני?

בעיות בתפקוד המיני הן עניין שכיח מאוד בקרב גברים, כאשר בעבר בעיות אלו הצביעו בעיקר על קבוצת האוכלוסייה בגילאי 50+ ואילו כיום גיל הבעיות מתחיל מוקדם בהרבה, כבר מסביבות גיל 30 ואפילו מתחת.

עם הגיל שכיחות התופעה עולה, אך גם אם אתם צעירים בגופכם ובנפשכם, מדובר בבעיה נפוצה.

בכל אופן, שום דבר שהרופא לא ראה או שמע עליו קודם לכן ואפשר להסיר דאגה מלבכם.

ואם זה מרגיע יותר, אז על פי הסטטיסטיקה הזו ייתכן שגם הרופא שלכם בכבודו ובעצמו סובל מבעיה דומה או סבל ממנה בעבר.

 

מוצר כזה שם את כל האכזבות שלך בצד!

יגואר און - תחליף ויאגרה טבעי לחלוטין ללא מרשם רפואי

תחליף ויאגרה

מהם הגורמים לאין אונות?

אין אונות מוגדרת כבעיה שאין לה מקור אחיד וישיר. יכולות להיות לה מספר סיבות פיזיות ומספר סיבות נפשיות, כאשר גם השילוב ביניהן נפוץ מאוד.

כמעט 30% מכלל המקרים אותרו בסופו של דבר כבעיות שמקורן באלמנטים רגשיים כמו מתחים, חרדות, טראומות בהווה או בעבר, פוסט טראומה, התמודדות עם אבל עמוק ואפילו דיכאון או דכדוך.

יתר האחוזים באין אונות מצביעים על בעיה פיזיולוגית כלשהי, שנובעת כתוצאה מבעיה עצבית באזור גופני מסוים או בעיה שקשורה לאספקת הדם אל הפין.

במובן הזה, גם שינויים הורמונליים כמו ירידה טבעית בטסטוסטרון בגיל המאוחר תביא לאין אונות ואפילו גבר שעבר טיפולי כימותרפיה עשוי בשלב מאוחר יותר לסבול מאין אונות.

סיבות רפואיות פיזיולוגיות נוספות לאין אונות הן נטילת תרופות מסוימות, מחלות בעורקים, לב או דם כאשר הסוכרת נחשבת לגורם החריף והמוכר מכולם וגם עישון סיגריות או צריכת סמים ואלכוהול באופן מוגבר.

 

כל הבדיקות לאיתור בעיית האין אונות

אחרי שהבנו מהי אין אונות ומהן הסיבות הנפוצות לכך, אפשר לעמוד על סוג הבדיקות שצריך לבצע. בשלב הראשון יהיה צורך לסקור את כל ההיסטוריה הרפואית שלכם, שבה ייבדקו סוג התרופות שבהן טופלתם או שעדיין מטופלים, חבלות או פציעות שנגרמו לכם בעבר, מצבכם הנפשי, שגרה זקפתית (האם יש לכם זקפה ספונטנית בבוקר או בלילה או שגם את זה אין לכם), הרגלי החיים האישיים ועוד.

ברוב המקרים כאשר אין וודאות ישירה למקור הבעיה (למשל תרופה מסוימת שידוע שפוגעת לטווח הארוך ביכולות הזקפתיות) ייערך תשאול שמטרתו להבין האם אתם חווים מצב נפשי מעורער כתוצאה מאירוע או תקופה כלשהי.

אחרי שהאישיות הרפואית והנפשית שלכם ברורה, אפשר לעבור לשלב הבא ובו נערכת סדרת בדיקות גופניות.

כאן ייבדקו סימנים היקפיים למחלות כלי דם, הערכת פעילותה ותפקודה של הערמונית, בדיקה רקטאלית (לרוב בדיקה ספציפית בפי הטבעת) וגם בדיקה נוירולוגית. בנוסף מצטרפות בדיקות מעבדה שונות כמו ספירת דם, תפקודי כליות וגם בדיקה הורמונלית להערכת הטסטוסטרון והפרולקטין ובדיקת בלוטת התריס ובלוטת יותרת המוח. כמו כן, נערכת בדיקה לניטור זקפות הלילה שתאפשר למצוא הפרעה שמקורה נפשי.

חשוב להדגיש שממחקרים קליניים עדכניים עולה ש-8%-10% ממקרי האין אונות אותרו כסימן מקדים של מחלת לב כלילית.

 

התוצאות התקבלו: ועכשיו לדרכי הטיפול

הגענו לשלב הטיפול, שבו תוצאות הבדיקות אמורות לא רק לאתר את הבעיה, אלא גם לפתור אותה בצורה טובה.

לשמחת כולנו, קיים טיפול יעיל לסוגיית האין אונות הגברית מכל קשת הבעיות האפשריות וזאת מפאת ההבנה הרבה ואין ספור המחקרים שנערכו בנושא.

אם אותרה בעיה בתפקוד המיני שמקורה נפשי, נהוג להפנות את המטופל לטיפול פרטני אצל פסיכולוג או סקסולוג.

בחלק מהמקרים נדרש טיפול זוגי הכולל את בני הזוג, מתוך הבנה כי הם צריכים להיות שותפים מלאים לנושא ולפעמים הם מתגלים גם כחלק מהבעיה (למשל במקרה של בת זוג לא תומכת, או קרעים בזוגיות).

אם הבעיה מתגלה כפיזיולוגית, אפשר לטפל הורמונלית בבעיית האין אונות על ידי ג’ל או זריקות המרחיבות את כלי הדם.

כאשר ישנה מחלה שגורמת לבעיה יהיה צורך להשתמש בטיפול תרופתי שנועד לאזן בין אותה מחלה לבין התפקוד המיני.

בחלק גדול מהמקרים אפשר לטפל באין אונות על ידי תרופות לבליעה כמו ויאגרה, סיאליס ולויטרה.

אלה הן תרופות מוכרות וידועות שמעכבות במכוון את פעילותו של אנזים PDE-5, שאחראי לסייג את פעולת הזקפה (במילים אחרות, זה שמונע מגברים לסבול מזקפה קבועה לאורך כל היום ולהפעיל אותה רק בעת הגירוי המיני).

תרופות אלו נחשבות לטיפול מוצלח ובטוח לאין אונות, אבל יש להן גם פרקטיקה טבעית לחלוטין ללא צורך במרשם ומיד נתמקד בה.

עוד סוג של טיפולים יהיה על ידי פתרונות רפואיים כמו טבעת חוסמת, משחה המרחיבה את כלי הדם או וואקום, שגורמים לאיבר המין לעורר זרימת דם מוגברת.

אפשרויות אלו מיושמות רק אם הטיפול התרופתי לא עזר לאורך תקופה ארוכה.

סוג המענה האחרון והנדיר ביותר הוא ניתוחים שבהם מושתל תותב מאחר והכדורים והזריקות לא עוזרים, או שהניתוח כולל שחזור של כלי דם פגועים בעקבות טראומה מקומית שנגרמה באיבר המין.

בעוד האפשרות הראשונה בעלת סיכויי הצלחה מעולים, האופציה השנייה לא זוכה לשיעורי הצלחה דומים ולכן הרופאים משתמשים בה כמוצא אחרון ורק על פי התאמה אישית של המטופל.

 

בדיקות לתפקוד מיני

 

הפתרון הטבעי לאין אונות – ויאגרה טבעית מבית טבע פלז’ר

הזכרנו קודם את תרופת האין אונות המפורסמת, הלא היא כדורי הויאגרה או הסיאליס למיניהם.

ובכן, כדאי לדעת שבשנים האחרונות פותחה חלופה טבעית מדהימה לכדורים במרשם רופא, המופקת מצמחי מרפא ורכיבים טבעיים בלבד (100% טבעי), כך שניתן לרכוש אותה כתוסף תזונה בעל תקן ישראלי ואישור ממשרד הבריאות.

הויאגרה הטבעית מדמה את פעילותו של הכדור הכימי, אך בהיעדר הכפייה הכימית על הגוף, מתרחשת השפעה טבעית לחלוטין על כלי הדם והפרשת ההורמונים, כך שהזקפה חוזרת לתפקוד מלא לאורך כל זמן השפעת הגלולה. המענה הטבעי פותר בקרב גברים רבים את הצורך בחידוש תדיר של מרשם הרופא וגם חוסך משמעותית את תופעות הלוואי של הכדור, שעשויות להיות קשות ורבות.

באתר טבע פלז’ר תמצאו את המענה היעיל והמתקדם ביותר לטיפול טבעי באין אונות – ויאגרה 100% טבעית ללא צורך במרשם רופא.

תוצאות הגלולה מתקבלות כבר מהשימוש הראשון אם כי רק בשימוש קבוע ניתן לראות השפעה לטווח הארוך.

הויאגרה הטבעית מעוררת את כלי הדם באיבר המין לתפקוד תקין ומביאה במקביל לשיפור בתחושה האישית ומצב הרוח, שכמובן חשובים וחיוניים מאוד למי שחרד ממצבו ותפקודו בחדר המיטות.

בזכות הפיתוח הייחודי, תוכלו להשיב לעצמכם את התפקוד התקין ואת חיי המין המלאים והמספקים לכם ולבני הזוג בחזרה ולהמשיך ליהנות כאילו לא היו דברים מעולם.

 

 

 

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות