הגדלת איבר המין באופן טבעי

גברים רבים מוטרדים מהשאלה “האם איבר המין שלי קטן מידי ו/או דק מידי?”  וחושבים על הגדלת איבר המין באופן טבעי, הם מעניקים משקל רב לגודל איבר המין שלהם. המחשבה (הלא תמיד מוצדקת) שאיבר המין שלהם קטן ו/או דק משפיעה רבות ולרעה על האגו הגברי שלהם.  בנוסף, לדימוי הגוף, תחושת הגבריות, הביטחון העצמי והביטחון ביכולת שלהם לספק בחדר המיטות את הפרטנר/ית.

מה שיכול להקשות עליהם ליצור קשרים רומנטיים ומינים וגם להחזיק בקשרים אלו לאורך זמן. מחשבה על הגודל ועובי איבר המין משפיעה על התפקוד המיני אז כן, הגודל בהחלט קובע. אין הכוונה היא שצריך להיות בעל איבר מין של מעל ל20 ס”מ כדי לספק את המאהב/ת, או שאם האיבר מין קטן אז הגבר נועד להיות אומלל לתמיד, בלי ביטחון עצמי וביכולת לספק במיטה.

לרכישת קרם אקסטרה סייז לחצו כאן>>>

קרם extrasize

 הקדמה

לפעמים אפילו תוספת של כמה סנטימטרים (אפילו זמנית לפני המשגל) יכולה לתת בוסט לביטחון העצמי ולשפר ביצועים במיטה. לפי תוצאות של סקר משנת 2015 נראה כי בקרב גברים הניתוח הפלסטי הכי מבוקש היה ניתוח להגדלת הפין שלהם.

ניתוח להגדלת הפין הוא פרוצדורה כירורגית שמגיעה עם לא מעט סיכונים – בין היתר זיהום, קרישי דם, קשיים בשליטה על השופכה וזקפה חלשה. לכן, די מפתיע שגברים מוכנים לסכן את איבר המין שלהם בניתוח רק בשביל להגדיל אותו, מה שמדגיש את המשמעות הגדולה שגברים רבים שמים על גודל איבר מינם.

אפשר ויש הרבה מה לעשות גם אם לא התברכתם באיבר מין מרשים מתעשיית הפורנו. הכנו לכם רשימה של תכשירים ומכשירים שיכולים לעזור לכם להגדלת האיבר באופן טבעי וגם לעבות את איבר המין ללא צורך בניתוח ובלי כאבים מיותרים.

 

אמצעים להגדלת איבר המין

 

טבליות

להגדלת האיבר, באופן בטוח וללא צורך בניתוח תוכלו להשתמש בקפסולות של Xtrasize .הקפסולה היא “גלולת הפלא” העשויה מחומריים טבעיים בלבד, שניתן להשיג ללא מרשם רופא ובאישור של משרד הבריאות.

בכל קופסה של טבליות Xtrasize ישנן 60 קפסולות, ויש ליטול קפסולה אחת ביום לתקופה של חודשיים. נטילת ממושכת של Xtrasize מגדילה ומעבה את איבר המין, שימוש קבוע יוביל לתוצאות של הגדלת איבר המין ב7.5 ס”מ לפחות.

 

קרם Xtrasize

ניתן להשיג את  Xtrasizeגם בצורת קרם. הקרם של Xtrasize גורם להגדלת איבר המין באופן טבעי, מעבה אותו ותורם לחיזוק הזקפה. הקרם מיוצר מחומרים טבעיים בלבד ובאישור משרד הבריאות אשר גורמים להרחבה של כלי הדם. מומלץ למרוח את הרם על איבר המין ולעסות אותו חצי שעה לפני הפעילות המינית על מנת שהחומר ייספג בעור וישפיע במיטבו על התפקוד שלכם.

 

משאבת וואקום לזקפה

אם אתם מרגישים מבוכה בנוגע לאיבר שלכם בעיקר רגע לפני מפגש מיני ופחות בסיטואציות עירום כמו במלתחות בחדר כושר, שימוש במשאבה יכול להתאים לכם להגדלת איבר המין באופן טבעי. מדובר במכשיר שמלבישים אותו על הפין ויוצר ואקום שמושך יותר דם אל עבר איבר המין ומסביבו. מה שיוצר זקפה חזקה, ותורם למראה של פין גדול יותר.

כי יותר דם שזורם בכלי הדם שבאיבר המין משמעותו זקפה גדולה יותר. משאבת וואקום במקור הומצאה כדי לטפל בבעיות זקפה, אך אפשר גם להשתמש בה כדי להגדלת איבר המין באופן טבעי בצורה זמנית. חשוב לא להגזים בשימוש ולפעול לפי הוראות היצרן כדי לא לפגוע ברקמות של הפין שלכם.

 

טיפים אחרונים – הגדלת איבר המין באופן טבעי

עוד טיפים קטנים שיכולים לעזור להגדלת איבר מין באופן טבעי ולהיראות גדול יותר ללא מאמץ, תוכלו להוריד ממשקל גופכם וכך יופחתו תאי השומן באזור, מה שיבליט יותר את הפין שלכם. תתרכזו באימונים בעיקר באזור האגן זה גם יעזור לשפר את הסיבולת ולפיכך גם את הביצועים שלכם במיטה. כמו כן, תוכלו לגלח או לקצץ את שערות הערווה שלכם מידי פעם או באופן קבוע. כך שאיבר המין שלכם לא יהיה מוסתר מאחורי סבך השערות.

תהנו ממה שיש לכם ותוכלו לנסות תנוחות בהן אפשר להרגיש יותר את גודל איבר המין שלכם. תנוחת דוגי למשל היא תנוחה מושלמת כדי להרגיש יותר את החדירה של הפין במיטה. כמו כן, תוכלו לייצור אווירה רומנטית עם תאורה מעומעמת ואף להשתמש בכיסוי עיניים מה שיגביר את החושים של הפרטנרית או הפרטנר שלכם.

תוסיפו דיבור סקסי שיגדיל את התשוקה שלהם ויעלה את סף החרמנות. אם תעשו את זה סיכוי ממש גבוה שמה שהכי פחות יעניין אותם זה הגודל או העובי של איבר המין ויותר בתחושה של המגע ואיבר המין שלכם בשלהם.

טיפ אחרון וחשוב לא פחות – נשים רבות לא חוות אורגזמה מחדירה אלא מגירוי הדגדגן. אז תוכלו להניח קצת לאיבר המין שלכם ולפנק את בת הזוג בדרכים אחרות בעזרת איברים אחרים של הגוף. כמו למשל הידיים, הלשון והפה.

 

הגדלת איבר המין באופן טבעי – לסיכום

אם תעזרו בטיפים שנתנו לכם להגדלת איבר המין באופן טבעי, תגדילו את אורך של איבר המין שלכם וגם את עובי שלו. אז תוכלו לדבר על איבר המין שלכם בגאווה ולתאר את יכולות ביצועיו המרשימה. בנוסף, לספר לבת או בן הזוג שלכם כמה טוב תוכלו לגרום להם להרגיש. אם הגדלת איבר המין שלכם לא עוזרת לכם להרגיש טוב יותר כמובן שמומלץ לפנות לעזרה רפואית, אין שום בושה בכך.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות