טעויות נפוצות בסקס

קיימים לא מעט דברים שיגרמו לכל אישה נורמטיבית לשאוג על הפרטנר (ואם לא באמת לעלות מולו בטורים אז לשאוג בנפש פנימה. וזה חמור יותר) ובעיקר משום שהם מבוצעים באופן שגוי, לא נכון או לא מתחשב. אז מהן מספר טעויות נפוצות בסקס? איך לשפר ולהשתפר ולגרום גם לה להרגיש מעולה עם האקט? טבע פלז’ר נחלצים לעזרתכם:

 

טעויות נפוצות בסקס – מנשקים באגרסיביות ועם יותר מידי רוק

נשיקה היא דבר מאוד אינטימי ואין שום סיבה לעוף עליה בכוח ובמלוא העוצמה, בטח שלא לשלב בה אקסטרה נוזלים שהופכים את כל העניין לטו מאצ’.

היו רומנטיים, ג’נטלמניים, הרגילו קודם למגע השפתיים ושרבבו את הלשון בהמשך. אין טעם לדחוף לשון לפה חצי סגור ועדיף יותר לזרום עם התנועה שלה באופן טבעי. כמו כן, כדאי מאוד להימנע מ”לבלוע” את השפתיים של בת הזוג.

 

לא מחמיאים לה על הלנז’רי

אישה שמשקיעה בהלבשה התחתונה שלה למענכם תצפה לפירגון ומחמאות, גם אם זה לא בדיוק הסט החביב עליכם בארון שלה או שרחמנא ליצלן, היא חושפת בפניכם סט אדום לוהט ואתם בכלל נמנים על האולטרס הצהובים.

לפעמים היא גם מגדילה לעשות ומוסיפה דברים סופר סקסיים כמו ביריות, בייבידול וחוטיני מיוחד והיא ממש לא תכננה ללכת איתם לפגישת עבודה. הדברים האלה עולים כסף וגם נקנו עם לא מעט מחשבה. תנו להם קצת צומי והרבה מקום של כבוד.

 

מוותרים על השקעה בפור פליי

יש נשים שיצטרכו רק 3-4 דקות כדי להמשיך לשלב הבא ויש כאלו שקצת יותר. אבל אף אחת מהן לא תוותר על המשחק המקדים, גם אם ממש רציתם את זה כאן ועכשיו. זהו הרגע שבו כל הקסם נוצר, הלהט מתגבש והמתח המיני גובר. למה להזניח אותו? תשקיעו בליטופים, בנשיקות, באזורי גוף שונים ולאו דווקא באינטימיים מביניהם, במגע בבגדים ובהתפשטות, אפילו בקצת מילים ופלירטוטים. זה יגרום לשניכם גם להשתחרר יותר וגם לגרוף רווחים עוצמתיים ביותר בסף הפיצוץ. עוד על כך תוכלו למצוא במאמר איך לעשות סקס>>>.

 

מסתבכים עם לבישת הקונדום

מין לא מוגן הוא סכנה מהותית ואין ספק שהקונדום צריך להיות שם בשלב מסוים, אבל בשלב השליפה שלו אין מקום לעיכובים וטעויות.

זה מביך, מעכב את הזרימה ביניכם ואם עושים את זה עם פרטנרית שלא מכירה אתכם או שלא מוכנה לעזור בנושא, זה יכול להיות “טרן אוף” מחריד. אם אתם לא בטוחים באיך עושים את זה מהר ונכון תרגלו קצת בבית.

זה באמת לא מדע טילים.

 

טעויות נפוצות בסקס – משקיעים כל האקט רק באזור גוף אחד

כבר שעה שאתה ממזמז לה את הכתפיים ומנשק את העורף. יופי. אבל היא מחכה לדבר הבא בעינוגים שלך ואם אתה לא רוצה שהיא תשתעמם וגם תגביר את סף הריגוש, תתייחס גם לאזורים אחרים בבקשה.

יש לה גוף שלם ונהדר שמוקדש רק לך כרגע ולא רק שאתה מפספס אותו, אתה גם מפספס אותה.

 

טעויות נפוצות בסקס – שואלים יותר מידי שאלות

“זה טוב ככה מאמי?” “ככה את אוהבת?” “איך בא לך?”

שאלות במהלך הסקס הן דבר חיובי מאוד כי ככה שני הצדדים יכולים לכוון זה את זו כשהם עדיין לא ממש מכירים ובטוחים במהלך. מצד שני, אקסטרה שאלות גורמות גם להבין שאתם חסרי ביטחון ולא מפרשים טוב את שפת הגוף. במקרה הרע, זה גורם לה להבין שאתם לא מתכננים בכלל להיות קשובים לגוף שלה. וזה מוציא אתכם רע מכל הכיוונים. המשיכו בהתאם לשפת הגוף שלה ונסו לגלות בעצמכם אם הדברים עושים לה נעים או שכדאי לפעול בדרך אחרת. אם אתם רואים שאין סימני התלהבות, זה בסדר לשאול אם טוב או לא ומה אפשר לעשות כדי לשפר. היא תשמח לכוון אתכם, אבל זה יקרה תמיד עד גבול מסוים. פה זה לא חדר בריחה ולא מקבלים רמזים בכל פעם שנתקעים.

 

מורידים את החזייה בצורה מרגיזה

חזייה היא פריט לבוש לא נוח. נקודה. והיא עוד יותר לא נוחה ואפילו מציקה מאוד כשמושכים אותה למטה או למעלה כדי לחשוף את החזה. אולי זה תופס בסרטי פורנו אבל הרבה פחות אפקטיבי בעולם האמיתי. חוסר הנוחות של המיקום החדש של החזיה על הגוף יכול לפגוע משמעותית בהנאה והגירוי שלה ואין בזה שום טעם. פתחו את החזיה (זה בסדר אם זה קורה בשתי ידיים, אף אחד לא נולד עם הטכניקה הזו באצבעות) או שתאפשרו לה להסיר אותה בעצמה.

 

מייסרים בשתיקתכם

איך יודעים שהאישה שאיתכם נהנית? היא משמיעה קולות ומתקשרת בדרך כלל. ואיך יודעים שאתם נהנים? אם אתם נוטים להיות “דגים” במיטה, אין שום דרך לדעת מה שלומכם. אל תשאירו אותה בחוסר וודאות ושלבו מידי פעם קולות של הנעה. אין צורך להגזים עם זה ואף אחד לא מצפה שתגנחו כמו הצלע הנשית בסיטואציה הזאת, אבל זה משפר מאוד את האקט. ואת התובנות שלה. ואת המורל הכללי.

 

לא מספיק אינטימיים

גם אם מדובר בסטוץ חולף או בטינדרית שלא תפגשו יותר לעולם, האינטימיות היא חלק מאוד חשוב מהסקס ואם פניתם לאתר טבע פלז’ר כדי לשפר את הביצועים, הנה לכם מרכיב חשוב: תחמיאו תוך כדי, תלטפו בכיף, תסתכלו עליה ותשמרו בכך כל הזמן את התשוקה וההתלהבות. אתם מראים שאכפת לכם וזה הופך להרבה יותר מהנה ומשוחרר.

 

טעויות נפוצות בסקס – נמנעים מלגוון

אתם רוצים להפגין ביצוע ולהחזיק הרבה זמן. אז למה להישאר רק עם תנוחה אחת לאורך כל הזמן הזה? נסו לשנות, להפתיע, לחדש, ליזום. ואם אין רעיון בשלוף, זה בסדר שהיא תוביל.

 

דוחפים לה את הראש לכיוון הוד קדושתו

אתם ממש רוצים שהיא כרגע תרד לכם ומה אתם עושים? תופסים לה את הראש ומושכים למטה. אם היא מנומסת היא אולי לא תצא מהחדר ותחזור עם נבוט, אבל זה לא יגרום לה להשקיע בכם מאמץ עילאי. אפשר לבקש במילים ואפשר גם בתנועות עדינות יותר. העיקר לא בכוח.

 

מחליטים מראש שהיא בקטע של אנאלי

כניסה לאזור האסור בלי לבדוק איתה קודם זו טעות שיכולה לגרום לה להתלבש ולברוח. גם אם יש לכם טיעון חזק כמו “התפלק”, “זה היה בטעות מאמי”, “לא שמתי לב”, “בלהט הרגע” הם לא יעברו בשלום. תבדקו איתה (במילים) שהיא בעניין ובמידה ולא, ותרו ואל תעשו מזה עניין.

 

טעויות נפוצות בסקס – לא מביאים אותה לאורגזמה

אחת הטעויות החמורות של גברים בסקס היא לא להביא את האישה שאיתם למחוזות העונג הרצויים. אם אתם לא בטוחים שהיא גמרה תשאלו. ואם היא לא גמרה פשוט תביאו אותה לשם. התעלמות מזה תגרום לה להבין שממש לא אכפת לכם וזה חבל.

 

נמלטים למקלחת מיד אחרי

זה בסדר שאתם רוצים להתנקות ולהתרענן, אבל לא יקרה כלום אם תחכו קצת. אפשר להמשיך את האינטימיות ולהתחבק, להתלטף או להתנשק, אפילו לנמנמם קצת.

טעויות בסקס

 

מדור הבונוס: טעויות נפוצות בסקס שגברים עושים *למען* סקס

הבהרנו יפה מאוד מה קורה לכם כשאתם מפשלים מולה במיטה, אבל לטבע פלז’ר חשוב שתצאו גדולים גם בדרך לשם. והנה כמה טעויות נפוצות והזויות של גבר שבסך הכל רוצה אישה:

 

מאבדים את הראש בשביל סקס פוטנציאלי

שאלתם את עצמכם איך זה שאנשים מוכנים אפילו לאבד משרה נחשקת בשביל סקס? איך מישהו כמו קלינטון סיכן את כל הקריירה שלו בשביל אישה אחרת? מחקרים מראים שגברים נוטים להסתכן ואפילו להיפצע כשמדובר בפוטנציאל מיני. לא ברור עדיין מה בגבר מגובס עם קביים יכול למשוך אותה יותר מגבר שעולה מדרגות בכוחות עצמו, אבל זה המצב מסתבר.

 

מתחרפנים מהודעת טקסט

היא שלחה “היי” או “ער?” בסך הכל ואתם מאבדים את זה. מסתבר שיש מחקר הולנדי שמוכיח שסמס מאישה פוגע זמנית ביכולת המוחית של הגבר והוא מאותו הרגע גם עושה יותר טעויות או נהיה שלומפר רציני. זכרו את זה והישארו בשליטה כמה שאפשר.

 

מפזרים עליה כספים

זה יופי שאתה לוקח אותה למסעדה יוקרתית או קונה לה שפע של אלכוהול בבר, אבל כל עוד אתה לא צאצא של רוטשילד וכרגע אתה סטודנט תפרן שנשאר בלי שקל למחר לאוטובוס זה נהיה חמור.

מתברר שגברים מוכנים להשקיע גם את כל המשכורת החודשית בשביל סקס מזדמן ואתם יודעים מה אומרים על הגודל של גבר עם מכוניות יוקרה, נכון? בדיוק.

 

אוכלים יותר

מתברר שיש קשר בין כמות האוכל שלכם לסקס העתידי שיתרחש בקרוב והוא נובע מזה שבתוך המוח הגברי הפרמיטיבי עדיין קיימת תפיסה שלפיה גבר שאוכל הרבה נחשב ליותר גברי. מצד שני, זה שגבר חושב שהוא גברי יותר כי הוא חיסל כרגע דאבל ביג מק וגם חצי מהמנה שלה לא אומר שלדעתה הוא באמת יותר גברי. לתשומת לבכם.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות