כמה עולה ויאגרה בירושלים

אז עכשיו אלו ימי הפוסט קורונה, אפשר ללכת לים גם חובת המסכות ירדה, החיים מתחילים לחזור לשגרה ואיתם לחץ רב והשפעות שמופעלות עלינו בחיי היום יום.

תחומי חיים רבים מתחילים לחזור וכך גם הלחצים שהיו מופעלים עלינו כל החיים כפי שהכרנו אותם.

אנשים רבים חוזרים להשתמש בתרופות כגון ויאגרה וסיאליס המשפרות את התפקוד המיני, אבל רבים אינם באמת מכירים את אותן התרופות שהם צורכים. מהי ויאגרה?

היכן ניתן להשיג את הויאגרה בירושלים? כמה עולה ויאגרה בירושלים? בואו ונכיר קצת את אותו הכדור שאנשים בוחרים לצרוך.

לרכישת “יגואר און” 30 טבליות החל מ-449₪ לחצו כאן >>>

 

יגואר און תחליף ויאגרה

 

מהי ויאגרה בכלל?

שניה אחת לפני שנבין כמה עולה ויאגרה בירושלים או איפה ניתן לרכוש אותה בואו ונבין קצת את התרופה ואת ההיסטוריה שלה.

שמה של הויאגרה הנו בכלל “סילדנפיל” והיא מתקשרת למשפחה גדולה של מעכבי האנזים “פוספודיאסטראז” ומשתמשים בעיקר לשם טיפול באימפוטנציה ובעיות אין אונות שונות.

פייזר אותה החברה שהביאה את חיסוני הקורונה אנחנו קיבלו יצרה את התרופה בהתחלה לשם טיפול בבעיות לחץ דם ותעוקת חזה ורק לאחר מכן הבינה שמדובר תתרופת פלא לאין אונות.

רק לאחר מספר שנים הבינה החברה כי מדובר בתרופה נהדרת לשם טיפול באין אונות ורבים התחילו להשתמש בה לשם כך והפסיקה התרופה להיות משווקת לשם טיפול בלחץ דם.

 

אז איפה אני משיג את הויאגרה אבל?

לפני שנבין כמה עולה ויאגרה בירושלים ננסה קודם להבין איפה מוצאים את התרופה הזו בכלל.

היום אפשר למצוא אותה בכל בית מרקחת וחנות פארם אך מדובר בתרופה שניתנת במרשם רופא.

עד לפני מספר שנים היה שוק שחור רווי בכל הקשור לתרופות כמו ויאגרה ולכן התשובה לשאלה של כמה עולה ויאגרה בירושלים הייתה משתנית האם דרך מרשם של הרופא או בשוק השחור שם המחיר היה גבוה פי כמה וכמה.

לאחר שמשרד הבריאות הבין שישנו שוק רווי וכי מדובר בבעיה שאינה דווקא בעיה רפואית בריאותית החליט לתת לאנשים לרכוש משפרי תפקוד מיני ללא מרשם אך הויאגרה נשארה במרשם רופא כפי שהיה נהוג בעבר, ועדיין ממליץ על התייעצות בכדי למנוע מקרים של פגיעה בבריאות.

 

אז כמה עולה ויאגרה בירושלים?

בכדי לענות על שאלה זו צריך להבין שהמחיר מותאם לשני משתנים עיקריים, הכמות שאנו מעוניינים לרכוש והמינון שאנחנו מעוניינים לקחת.

למינון ולכמות יש השפעה על המחיר באופן דרסטי בין אם נתייחס לכדור אחד בחבילה ובין אם בתשלום הכולל. לדוגמא אם נרכוש מינון של 50 מ”ג ו10 כדורים נשלם באזור ה- 130₪ לעומת חבילה באותו המינון של 180 טבליות ונשלם קרוב ל1200 ₪. גם בחבילות של 100 מ”ג המחירים יהיו שונים ויתאימו את עצמם לאותם המשתנים של מינון וכמות כמו חבילות ה50 מ”ג.

לכן ניתן להבין שהתשובה לשאלה כמה עולה ויאגרה בירושלים תלויה מאוד במשתנים שונים ולכן קשה מאוד לתת תשובה לכך.

הכמות שנרכוש והמינון שנצרוך ואף החנות שנרכוש ממנה ישפיעו על המחיר באופן ישיר ולכן מומלץ לבצע בדיקה לשם כך.

חשוב לזכור שהויאגרה גורמת לתופעות לוואי רבות ולכן תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחה בנושא בכדי שיתאים לכם את המינון הנכון והכמות שאתם צריכים ובכך תמנעו בעיות בריאותיות עתידיות וכן מנת יתר דבר שהינו שכיח אצל משתמשים רבים שאינם נוהגים באחריות.

את החיים קיבלנו במתנה וחבל לפגוע בהם סתם ככה, תשתמשו ותהנו אבל תעשו זאת באחריות.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות