כמה עולה ויאגרה בראשון לציון

ימי הפוסט קורונה כבר כאן והנה לצד המחלה גם המסכות שהתרגלנו אליהן מתחילות להיעלם והחיים מתחילים לחזור לשגרה.

תחומי חיים רבים נפגעו בזמן הקורונה ואף אחוז האנשים הסובלים מאין אונות עקב לחצים כלכליים ונפשיים שונים עלתה כפי שעולה ממחקרים שונים.

רבים בוחרים כדי למנוע את התופעה הזו להשתמש בתרופות כגון סיאליס או ויאגרה אשר משפרות את התפקוד המיני אך הם אינם יודעים מה הם לוקחים וכיצד זה באמת משפיע על גופם.

אז בואו נכיר קצת את התרופות, מהי ויאגרה? כיצד ניתן להשיג את התרופה המבוקשת? כמה עולה ויאגרה בראשון לציון? בואו וננסה להכיר את התרופה.

לרכישת “יגואר און” 30 טבליות החל מ-449₪ לחצו כאן >>>

 

יגואר און תחליף ויאגרה

 

ויאגרה? מה זה בכלל?

לפני שנבין כמה עולה ויאגרה בראשון לציון או איפה מוצאים את הויאגרה קודם נבין קצת את התרופה כיצד היא עובדת ומה ההיסטוריה שלה בכלל.

לויאגרה שם זה הנו השם המסחרי ושמה המקורי הנו “סילדנפיל” והיא חלק ממשפחה של מעכבי אנזים ה”פוספודיאסטראז” והיא משמת לטיפול בעיקר בבעיות אין אונות שונות כגון אימפוטנציה.

פייזר החברה שכולנו מכירים היום בזכות חיסוני הקורונה הנה גם החברה שיצרה את תרופת הפלא הזאת והיא יצרה אותה בכלל לשם טיפול בלחץ דם ותעוקת חזה ורק לאחר מספר שנים הבינה שמדובר במכרה זהב בכל הקשור לבעיות האין אונות.

 

אז איפה משיגים את הויאגרה הזו בכלל?

לפני שנבין כמה עולה ויגרה בראשון לציון חשוב להבין איפה מוצאים את התרופה הזו. היום ניתן להכנס לכל בית מרקחת או חנות פארם ולמצוא אותו ללא שום בעיה אך הוא עדיין במרשם רופא.

היום מדובר באפשרות קלה למציאת התרופה לעומת העבר שהיה מדובר בשוק שחור עצום בכל הקשור לתרופות כמו ויאגרה וכל משפרי התפקוד המיני השונים.

לאחר שמשרד הבריאות הבין שמתקיים שוק שחור רווי ומדובר בבעיה שאינה רק בריאותית אלא יכולה להגיע מסיבות שונות ומגוונות החליט להוריד את חובת המרשם וההתייעצות בכל הקשור לרכישה של תרופות אלו אך הויאגרה עצמה עדיין מחוייבת במרשם.

לכן היום ניתן לפנות לכל רוקח בבית המרקחת ללא חשש ולשאול כמה עולה ויאגרה בראשון לציון ולקבל את השירות וההמלצות מן הרוקח באופן ישיר ללא כל חשש.

 

אז כמה עולה ויאגרה בראשון לציון?

חשוב להבין שהמחיר מותאם לשני משתנים עיקריים, כמות ומינון.

כמות הנה הכמות שאנחנו מעוניינים לרכוש בתוך החבילה והיא יכולה לנוע מ- 10 כדורים עד ל360 והמינון שהנו מתחלק לרוב בין 50 מ”ג ל100 מ”ג כפי שנפוץ ומומלץ לקחת. אם נרכוש כמות של 10 כדורים ל 50 מ”ג נשלם במחיר של כ- 130 ₪ לעומת חבילה באותו המינון של 180 טבליות שיכולה לעלות לנו כ- 1200 ₪.

לעומת זאת 10 כדורים של 100 מ”ג יעלו לנו כ- 170 ₪ לעומת 360 כדורים באותו המינון שיעלו לנו קרוב ל 2400 ₪.

אז כמו שאתם יכולים להבין התשובה לשאלה כמה עולה ויאגרה בראשון לציון אינה ברורה ותלוית משתנים כגון כמות, מינון וכן אפילו המקום שממנו אנחנו רוכשים.

כל אחד מן המשתנים הללו ישפיע על המחיר באופן ישיר ולכן מומלץ לבצע בדיקה מסודרת בכדי למנוע מצב של תשלום יתר.

בנוסף חשוב לזכור שישנן תופעות לוואי לתרופה הזו ולכן מומלץ תמיד לבצע התייעצות עם מומחה או עם הרופא שלכם רק בכדי לוודא שלא תיפגעו.

בכדי למנוע בעיות בריאותיות תשמרו על עצמכם ותתאימו נכון את המינון בכדי שלא תפגעו בעצמכם בשום צורה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות