כמה עולה ויאגרה בתל אביב

לתקופה קצרה זה נראה כאילו הצלחנו להניח את הקורונה מאחורינו, החיים מתחילים לחזור לאט לאט לשגרה וכך גם חיי הלילה, ההיכרויות והלחצים המופעלים עלינו בחיי היום יום הרגילים שאנחנו מכירים. אנשים רבים בכדי לבצע שיפור בתפקודם המיני משתמשים בתרופות שונות המשפרות את תפקודם המיני. ויאגרה, סיאליס ועוד מהוות תרופות לפתירה של “אין אונות”.

אז כמה עולה ויאגרה בתל אביב? איפה ניתן להשיג אותה ומהי ויאגרה בכלל? בואו נכיר את “כדור הפלא”.

לרכישת “יגואר און” 30 טבליות החל מ-449₪ לחצו כאן >>>

 

יגואר און תחליף ויאגרה

 

מהי ויאגרה?

אז לפני שנבין כמה עולה ויאגרה בתל אביב בואי נקבל קצת רקע על מהי הויאגרה בכלל. ויאגרה או בשמה הלא מסחרי “סילדנאפיל” הנה תרופה המשתייכת למשפחת מעכבי האנזים פוספודיאסטראז ומשתמשים בה בעיקר לטיפול בגברי הסובלים מבעיות של אין אונות וקושי בהגעה לזקפה.

את הויאגרה פתחה לראשונה חברת פייזר (כן אותה החברה שהביאה אלינו את החיסון שמחזיר אותנו לשגרה) והייתה בהתחלה כתרופה לטיפול בלחץ דם ותעוקת חזה. עם הזמן התרופה נהייתה כתרופה נהדרת לטיפול באין אונות והיא ניתנה לשם כך באמצעות גלולות. הויאגרה משתמשת במנגנון של חנקן חד חמצני הנקשר לקולטנים באנזים באזור הפין ומשפעל אותו.

 

איפה משיגים ויאגרה?

לפני שנבין כמה עולה ויאגרה בתל אביב, קודם ננסה להבין איפה בכלל אפשר למצוא את הויאגרה. את הויאגרה בתל אביב ניתן למצוא היום בבתי המרקחת השונים וחנויות הפארם.

עד לפני כמה שנים את משפרי התפקוד המיני ניתן היה לתת רק במרשם רופא ולכן החל שוק שחור בכל הקשור לתחום של מכירת מגבירי חשק מיני לגבר.

מכיוון שמשרד הבריאות הבין שבעיית האין אונות אינה דווקא מגיעה מן הפאן הבריאותי התכשירים להגברת החשק המיני הפכו לנגישים לכל ללא מרשם רופא.

אך את  הויאגרה ניתן להשיג להשיג בהתייעצות עם הרופא ויש לגשת לרוקח בדלפק ולשאול אותו כמה עולה הויאגרה בתל אביב והוא כבר יענה לכם ויכווין אתכם למאיפה לקחת את התרופה. לויאגרה עדיין  יש צורך בהתייעצות עם הרופא וישנה חובת מרשם.

 

אז כמה עולה ויאגרה בתל אביב?

חשוב להבין שבכדי לענות על השאלה כמה עולה ויאגרה בתל אביב מחירה של הויאגרה נע מאזור המאה שקלים ויכול להגיע גם ל2400 ₪.

הויאגרה הגנרי מחולקת למספר רב של סוגים, לדוגמא אם ניקח מינון של 50 מ”ג, חבילה של 10 טבליות תעלה באזור ה130 ₪ לעומת חבילה של 180 טבליות שיכולה להגיע למחיר של כ 1200 ₪.

חבילות של 100 מ”ג גם נעות מ- 10 טבליות במחיר של כ 170 ₪ ומגיעות ל360 טבליות (כן ניתן לקחת כל יום במשך שנה כמעט דבר שאינו מומלץ על ידי רופאים) במחיר של כ- 2400 ₪.

אז כמו שהבנתם התשובה לשאלה כמה עולה ויאגרה בתל אביב, הנה נעה במחירים רבים בהתאם לכמות שאנחנו רוכשים.

למען הנאה מרובה מהמין והגברת החשק המיני חשוב לזכור שלכל כדור יש את תופעות הלוואי שלו כמו כאבי ראש, וסחרחורות ותמיד מומלץ להיוועץ עם מומחה בכדי שלא נפגע בעצמנו.

כמובן להתאים את המינון אלינו יש חשיבות רבה וחשוב להבין שמדובר בתרופת מרשם וגם לתרופות ללא מרשם יש מנת יתר ולכן תמיד מומלץ לקרוא ולהתייעץ עם מומחים בכדי למנוע מצבים שעלולים לסכן את חייכם. מקווים שלמדתם קצת על “כדור הפלא” שנקרא ויאגרה ואל תשכחו לקחת אותו בחכמה.

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות