מה זה קונדום 

כולם מדברים עליו, הוא נמצא בתיק או ארנק של גברים ונשים כאחד, הוא גמיש ומונע העברה של מחלות ועוד. ניחשתם נכון, מדובר בקונדום. אבל מה עוד אתם יודעים על הקונדום? מאיזה חומר הוא עשוי?  באיזה גדלים הוא מגיע? מה זה קונדום בעצם? כל המידע בנושא יופיע בפניכם בשורות הבאות. אז שבו בנחת ותצטרפו אלינו למאמר עומק בכל הנוגע לקונדום.

 

אנחנו פה בשביל להבין – מה זה קונדום?

איך לעשות סקס בטוח? הקונדום נחשב לאמצעי המוכר והיעיל ביותר למניעה של מחלות מין. קונדום זה בעצם מעטפת דקה וגמישה שעשויה מגומי (ברוב המקרים מדובר בלטקס) שניתן להלביש על איבר המין הגברי. את הקונדום יש להלביש לפני קיום היחסים ובזמן זקפה.. ניתן להשתמש בקונדום עבור 3 סוגי המגעים:

  • מגע מיני אוראלי
  • מגע מיני אנאלי
  • מגע מיני ואגינלי

קיימים בשוק מגוון רחב של קונדומים, כך שבעת בחירה של קונדום, יש לשים לב ל- 4 הפרמטרים שיופיעו בפניכם בשורות הבאות:

 

מה זה קונדום – גודל

כעת, אתם צריכים לדעת את כל הפרמטרים החשובים שיש לשים לב אליהם לפני השימוש בקונדום. תחילה, חשוב שתכירו את הפרמטר החשוב ביותר – הגודל. חשוב שתכירו אותו.

אם לא תדעו מה המידה המתאימה לכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם מתקשים בקיום היחסים (בגלל שלא נעים להשתמש בקונדום בעל מידות קטנות מידי שלוחץ על איבר המין, או גדול מידי, שיוצא בכל רגע וגורם להתעסקות רבה סביבו. ישנם בעצם 4 גדלים של קונדומים:

 

 Tightfit

גודל זה של קונדום מתאים עבור גברים בעלי היקף שנמוך מ-11.5 ס”מ. זהו הקונדום הצמוד ביותר, בעל רוחב נומינלי של 49 מ”מ ואורך של 170 מ”מ.

Ultra

האולטרה מתאים לגברים בעלי היקף שנע בסביבות ה-12 ס”מ. הרוחב של האולטרה הינו 54 ס”מ והאורך 180 מ”מ. מדובר במידה הפופולארית ביותר.

 

Maxi

המקסי מתאים לגברים בעלי היקף שנע בין 13 ל-14 ס”מ, הרוחב הנומינלי של מידה זו הינו 56 מ”מ והאורך 190 מ”מ. אלו קונדומים שנחשבים לגדולים יחסית (הם בעצם מידת XL).

 

Supermax

הסופר מקס מתאים לגברים בעלי היקף שגדול מ-14 ס”מ. הרוחב של מידה זו הינו 60 מ”מ והאורך 200 מ”מ. המידה הזו מתאימה למי שמידת המקסי נחשבת לקטנה.

 

מה זה קונדום  – מרקם

בשביל לדעת מה זה קונדום צריך להכיר לעומק את סוגי המרקמים השונים שיש לקונדומים. המרקם מאפשר ליהנות  ממגע מיוחד ושונה בהתאם לרצון של המשתמש. להלן סוגי המרקמים המוכרים ביותר שניתן למצוא באריזות הקונדומים של החברות השונות:

 

קונדום מחוספס

קונדום מחוספס מאפשר חיכוך נוסף על זה שקיים באופן טבעי. האפשרות הזו נחשבת לעדינה ביותר בקטגוריה זו.

 

קונדום מחוספס במיוחד \ אקסטרא מחוספס

קונדום בעל מרקם מסוג זה מאפשר חיכוך חזק ומורגש יותר מאשר החספוס הבסיסי והעדין.

 

מה זה קונדום  – טעם

המשפט המוכר אומר שעל טעם ועל ריח אין להתווכח, ובכל זאת, כשמדובר בקונדומים, יש וויכוח תמידי. אפשר בעצם לומר שהאוכלוסייה כולה מתחלקת ל-2 סוגים:

  1. אנשים שמשתמשים אך ורק בקונדומים בטעמים
  2. אנשים שמשתמשים אך ורק בקונדומים נטולי טעם

אנחנו לא ניכנס לשאלות מעמיקות אודות מה טוב יותר ומה עדיף, כי באמת מדובר בעניין של טעם. אפשר טעמים שונים של קונדומים, להלן כמה טעמים שנחשבים לנמכרים ביותר:

  • תות
  • וניל
  • קפה
  • דובדבנים
  • בננה
  • תפוז

משתמשים שבוחרים לקיים יחסי מין עם קונדומים בטעמים הם לא בדרך כלל מי שמקיימים יחסי מין אוראליים. בעת קיום יחסי מין אוראליים, יש יתרון משמעותי לטעמים שבקונדום שמאפשרים אקסטרה הנאה. כעת אתם יודעים מה זה קונדום, מהם הגדלים השונים של הקונדומים שנמכרים בחנויות, מהם המרקמים והטעמים.

 

מה זה קונדום  – עובי

ניתן להשיג קונדומים בעוביים שונים בהתאם לצורך. חשוב לציין שאין קשר בין גודל הקונדום לעובי. ניתן לרכוש קונדום בכל גודל שהוא ובכל עובי שהוא (חשוב לציין זאת, כי לעיתים, אנשים שאינם משתמשים בקונדום באופן קבוע, חושבים שיש עובי אחיד לכל הגדלים).

שימו לב, חשוב גם לציין שככל שהעובי של הקונדום דק יותר, כך יש תחושה יותר חזקה. להלן האפשרויות השונות שניתן למצוא בכל הנוגע לעובי של קונדום:

 

עובי דק במיוחד

יש מי שחוששים להשתמש בקונדום בגלל שלטענתם, הוא מפחית את התחושה בעת קיום יחסים. אם אתם נמנים מבין החששנים, בטח תשמחו לדעת שהבחירה הזו תהיה המתאימה ביותר עבורכם.

 

עבה במקצת

מי מכם שרוצים להוסיף קצת נפח לזקפה הקיימת צריכים לבחור באפשרות זו, שתקנה לכם עוד כמה מ”מ של עובי.

 

רגיל

זו בחירת הקז’ואל שמתאימה למי שלא מחפש תוספות מיוחדות. חשוב להוסיף שהעובי לא קובע את רמת ההגנה. כל הקונדומים עשויים מחומר איכותי שמאפשר להגן מפני חדירה של זרע. כך שגם הקונדומים שעשויים מעובי דק יחסית, מגנים על המשתמשים בעת קיום יחסים.

 

מה זה קונדום – סיכום

עד כאן המדריך שלנו שהציג בפניכם מה זה קונדום ומה חשוב שתדעו עליו רגע לפני שאתם מקיימים יחסים. אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיהנו מכל רגע.

מה זה קונדום 

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות