סיאליס תופעות לוואי

סיאליס בשמה הרפואי טדלפיל, הינה תרופה העוזרת בשיפור תפקוד המיני של הגבר כאשר הוא סובל מאין-אונות, כלומר – אימפוטנציה. תרופה זו דומה לויאגרה והיא למעשה פועלת במנגנון הגורם להרחבת כלי הדם. סיאליס הינה תרופה העוזרת גם כאשר יש הגדלה שפירה בערמונית. לתרופת סיאליס תופעות לוואי יחסית זניחות, התרופה מיועדת לגברים בלבד.

 

סיאליס תופעות לוואי – כל מה שצריך לדעת

סיאליס ניתנת בטבליות. משך השפעתה של התרופה נמשך כ-36 שעות. התרופה מאפשרת לגבר לקבל זקפה תוך כ-30 דקות מרגע נטילתה אך רק אם יש לגבר גירוי מיני. התרופה כשלעצמה אינה גורמת לזקפה במידה ואין גירוי מיני. סיאליס יכולה לגרום לשיפור בתסמינים של גידול שפיר של בלוטת הערמונית, אם נלקחת במינון קבוע של כ-5 מיליגרם.

סיאליס עוזרת במצבים מסוימים בשיפור תופעת יתר לחץ דם ריאתי. רק רופא מוסמך רשאי לתת תרופה זו וחשוב לדווח לרופא על המצב הרפואי והתרופות הנלקחות לפני שמתחילים להשתמש בתרופה. התרופה מיועדת לגברים בלבד, ואינה מיועדת לנשים הסובלות מדיכוי מיני. חשוב להימנע משתיית אלכוהול כאשר נוטלים את התרופה, מכיוון ששתיית אלכוהול עשויה לפגוע ביעילות התרופה ולהחמיר את התופעות הלוואי.

 

דברים שחשוב להכיר על סיאליס

  • במידה ומנה אחת נשכחה, אין לקחת מנה נוספת ויש לנטול את המנה הבאה בזמן.
  • במידה ונלקח מינון עודף, פנו לרופא או למחלקה לרפואה דחופה.
  • התרופה אינה מתאימה לנשים.
  • רצוי לא לשלב נהיגה עד שמבינים את השפעתה של התרופה על הנהיגה, תרופה זו יכולה לגרום לטשטוש בזמן נהיגה.
  • שתיית אלכוהול עלולה לפגוע באפקטיביות התרופה ולהחמיר סיאליס תופעות לוואי.
  • במידה והינכם עוברים ניתוח ידעו את המנתח והמרדים על תרופה זו.
  • תרופה זו אינה מיועדת לגברים מתחת לגיל 18.
  • אסור לשתות מיץ אשכוליות בזמן נטילת התרופה.
  • ניתן להפסיק את נטילת התרופה במידה ואיך צורך בה.
  • אחסון התרופה היא באריזתה המקורית המגנה עלייה מפני לחות בטמפרטורה שאינה עולה על 25 מעלות.

 

סיאליס והגדלת הערמונית

מנהל המזון האמריקני אישר את תרופת סיאליס כטיפול יעיל בבעיה של הגדלה שפירה של ערמונית. בעיה שכיחה בקרב גברים בשנות ה-50 לחייהם. הגדלה שפירה של ערמונית היא תופעה הגורמת לבעיות בעת מתן שתן. הגדלת הערמונית משפיעה משמעותית מאוד על איכות חייו של המטופל.

גברים הסובלים מערמונית מוגדלת סובלים מבעיות בתפקוד במיני, לכן התרופה עונה לשני צרכי הגברים – בעיה בתפקוד המיני ובעיה במתן השתן. הפרעה במתן השתן לא גורמת רק לכאבים וסבל, או אי נוחות, הפרעה זו מגבירה משמעותית סיכויים לזיהום בדרכי שתן ופגיעה ממשית בכליות. אף במקרה קשה מופנה המטופל לניתוח הכולל צנתור להקטנת הערמונית.

 

סיאליס תופעות לוואי

לרוב התרופות יש תופעות לוואי. אך סיאליס נחשבת לבטוחה לשימוש. ותופעות הלוואי לשימוש בתרופה הן יחסית זניחות כגון: כאבי ראש, כאבי שרירים, הפרעות עיכול, צרבות, כאבי בטן, הסמקה, גודש באף, סחרחורת, שלשולים. סיאליס תופעות לוואי המופיעות לעיתים רחוקות הן: פריחה, בעיות ראייה או כאבים בעיניים, דימומים מהאף, זיעה מוגברת, קושי בנשימה, דופק מואץ, שינוי משמעותי בלחץ הדם, כאב בחזה, צפצופים באוזניים, הופעה של דימום בשתן בזרע או בפין.

עם זאת, אתם יכולים לנשום עמוק, מכיוון שתופעות לוואי מאוד נדירות. תופעות לוואי בדרך כלל חולפות לאחר מספר שעות עד יומיים. במידה והנכם סובלים מזקפה כואבת ומתמשכת מעבר לארבע שעות – יש להיוועץ ברופא וללכת לחדר מיון. תופעות לוואי מיוחדות המחייבות פינוי מיידי לרופא: כאבים בחזה, אובדן ראייה פתאומי (מאוד נדיר). הסיכון למצב כזה אפשרי בין 1-4 ימים מנטילת תרופה.

 

שילוב סיאליס עם תרופות אחרות

סיאליס בשילוב עם תרופות אחרות עשוי לגרום לסיכונים ולתגובות לא רצויות, וכך גם להפחית את יעילות הטיפול. לכן במידה ואתה נוטל תרופה, גם אם היא ללא מרשם, או אפילו תוספים וויטמינים, רצוי להיוועץ עם רופא לפני השימוש וליידע גם את הרוקח.

 

תרופות אסורות לשימוש יחד עם סיאליס

תרופות ממשפחת הניטרטים הן משפחת תרופות המרחיבות כלי דם ושילוב עם תרופת כמו סיאליס יכול להיות מסוכן. שימוש ממשפחת התרופות האלה לא מומלץ לשימוש יחד עם סיאליס מחשש לירידת של לחץ הדם ואף יכול לסכן חיים. חוסמי אלפא ותרופות להורדת לחץ הדם בשילוב עם סיאליס עלול לגרום לירידת דם קיצונית בלחץ הדם.

בכל הקשור לשימוש במעכבי 5-אלפא-רדוקטאז, המסייעות לטיפול בהגדלה שפירה של הערמונית ובנשירת שיער בגברים לא צפויה להיות בעיה, אך מכיוון שאין הרבה מידע לגבי זה, עדיף להיוועץ קודם עם רופא. תרופות ממשפחת מעכבות אינזמי כבד ותרופות מסוימות לטיפול באיידס יגרמו לעליה ברמת הסיאליס בגוף.

תרופות המיועדות למערכת העצבים עלולות לנגוד את הסיאליס, ובכך להפחית את יעילותו של הסיאליס. לא מומלץ לשלב תרופות אחרות ממשפחה דומה לסיאליס, מכיוון שהשילוב יכול להפריע לזקפה. אסור לשלב את תרופת הסיאליס עם תרופות המשמשות ללחץ ריאתי, מעכבי פרוטאז שמטפלות בנגיף HIV, כמו כן אסור לשלב תרופות המטפלות באסתמה.

 

סיאליס תופעות לוואי – לסיכום

סיאליס היא תרופה המסייעת לבעיית אימפוטנציה בקרב גברים רבים. סיאליס היא תרופה העוזרת גם לתופעה של גידול שפירי של ערמונית. מחקרים מצאו שהתרופה עוזרת לתפקוד המיני והגדלת הערמונית המתחילה בקרב גברים בגילאי ה-50. חשוב להיוועץ עם רופא לגבי סיאליס תופעות לוואי בטרם השימוש ושילוב עם תרופות אחרות.

סיאליס תופעות לוואי

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות