איך להשתמש בקונדום 

אם הגעת לכאן, סביר להניח שאתה רוצה לדעת איך להשתמש בקונדום, הגיוני. אף אחד לא נולד עם קונדום ביד, אף אחד לא לומד בבית הספר איך משתמשים בקונדום ומה חשוב לדעת עוד לפני השימוש, כשבוחרים את הקונדום מהמדף של חנות הפארם.

זו הסיבה שבעקבותיה החלטנו לכתוב את המדריך הבא שיעסוק בכל הנוגע לשימוש בקונדום, החל מרגע הקנייה ועד לרגע שבו הוא מסיים את תפקידו ומועבר לפח. 

 

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים לשאלה איך להשתמש בקונדום?

רגע לפני שנענה על איך משתמשים בקונדום, ראוי שנתעכב רגע על שלב הקנייה. נניח שהגעתם לחנות הפארם, אתם עומדים אל מול המדפים הצבעוניים של הקונדומים ובוחרים קונדום. איך אתם עושים זאת? לפי הצבע שנראה לכם הכי מושך? לפי הטעם שנראה לכם הכי טעים? לא.

התשובה לכך מורכבת מכמה פרמטרים שחשוב שתדעו. כדי שתוכלו להשתמש בקונדום באופן היעיל ביותר, אתם צריכים קודם כל, לבחור את הקונדום המתאים לכם ביותר לפי הפרמטרים הבאים:

 

הגודל

אם אינכם יודעים מה הגודל של הקונדום שמתאים לכם, אנו מזמינים אתכם לגשת לשירותים עם סרט מדידה ולבדוק את ההיקף, הרוחב והאורך של איבר המין שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בגודל הנכון. אלו הגדלים של הקונדומים השונים בסדר עולה מהקטן אל הגדול.

  1.  Tightfit
  2. Ultra
  3. Maxi
  4. Supermax

תאמינו לנו, אין דבר יותר מדכא מלגלות שקניתם קונדום שלא מתאים למידה שלכם. אם תקנו קונדום שקטן עליכם, אתם צפויים לגלות שהוא גורם לכם לכאבים ולחוסר נוחות. אם תקנו קונדום שגדול עליכם, אתם צפויים לגלות שבזמן קיום היחסים, אתם תהיו עסוקים רק בלנסות להחזיר אותו למקום.

מה זה קונדום? זהו פרט חשוב מאוד שאתם צריכים לדעת אחרי שאתם תוהים עם עצמכם בקול איך להשתמש בקונדום.

 

העובי

רגע לפני שתשאלו איך להשתמש בקונדום במהלך האקט, אנו מבקשים מכם – תעצרו רגע, תנשמו. אתם רוצים ליהנות מקיום היחסים? אז אתם צריכים לבדוק גם מה העובי המועדף עליכם. הרי אתם לא רוצים לגלות שבחרתם בעובי שגורם לכם להרגיש שלא בנוח במהלך היחסים. לכן, חשוב שתשאלו את עצמכם, מה העובי המתאים לכם מבין האפשרויות הבאות:

 

דק\דק מאוד

הבחירה בעובי דק או דק מאוד מתאימה למי מכם שרוצים להרגיש במקסימום את האקט.

 

עבה

הבחירה בעובי עבה מתאימה עבור מי מכם שרוצים להעניק קצת נפח לזקפה.

 

רגיל

העובי הרגיל מתאים למי מכם שלא מחפשים תוספת של נפח לזקפה .

 

רגישות ללטקס

יכול להיות ששמעתם את הסיפור המוכר על הגבר שהיה רגיש ללטקס וגילה את זה במהלך סטוץ כשהפרטנרית שלו הגישה לו קונדום שעשוי מלטקס. מדובר בסיטואציה לא נעימה בלשון המעטה.
רגע לפני שתבדקו איך להשתמש בקונדום רגע לפני קיום יחסים, כדאי שתבדקו אם אתם רגישים ללטקס.

במידה וכן, אתם צריכים לשים לב לקונדום שאתם בוחרים. לחברות רבות יש קונדומים שעשויים מחומרים אחרים שאינם לטקס. כך שאם אכן יש לכם רגישות לחומר זה, אתם יכולים לבחור בקונדום שעשוי מחומר אחר.

 

אז איך משתמשים בקונדום?

הנה, הגענו סוף סוף לעניין שלשמו התכנסנו כאן היום – איך להשתמש בקונדום? עכשיו, יש לכם את כל המידע המקדים שנוגע לבחירת קונדום, כך שאפשר להתחיל בהסבר שיגרום לכם להבין איך משתמשים בקונדום באופן הנכון. כדי לדעת איך משתמשים בקונדום, אתם צריכים קודם כל לעבור סדרת אימונים שכולל 3 שלבים, להלן ההנחיות לסדרת אימונים זו:

 

 תנסה לאונן

בשלב הראשון, אתה צריך לפתוח את הקונדום בזמן שיש לך זקפה. כעת, תפתח את הקונדום ביד אחת (זה לא פשוט בהתחלה, אבל מתרגלים) וביד השנייה תשמור על הגירוי של איבר המין.
לאחר שהלבשת את הקונדום, אתה יכול להתחיל לאונן ולבדוק את התחושות הבאות:

  1. תחושת הגירוי
  2. עוצמת הגירוי
  3. אורגזמה

תתרגל לאט לאט למצב החדש ולאחר האורגזמה, תתאמן בהסרת הקונדום מבלי שהזרע יישפך על הרצפה. תקשור את הקונדום בזהירות כך שהזרע יישאר בפנים ותשליך אותו לפח.

 

תחזור על השלב הראשון בחושך

עכשיו אתה יודע איך להשתמש בקונדום באור. כעת, אתה צריך להתאמן על שימוש בקונדום בחושך. עלייך לחזור על הלבשת הקונדום (שים לב, ככל שתתרגל, הדבר ייהפך להיות קל יותר)

 

תחזור על השלב הראשון, רק הפעם בחושך ומתחת לשמיכה

התנאים הופכים להיות קשים יותר ויותר ויש לזה סיבה – אתה צריך להכין את עצמך ל”תנאי שטח”. חשוב מאוד ליישם את שלב זה ולא לדלג עליו. כשתגיע לרגע האמת, אתה לא רוצה להיות עסוק בלחשוב על איך להשתמש בקונדום, אתה צריך לבצע את כל המהלכים במהירות ובקלות.

 

רגע לפני סיום – מצבים שבהם צריך לבצע אימונים לשימוש בקונדום

אם אתה עונה על אחד או יותר מהקריטריונים הבאים, אתה צריך לעבור ריענון ולדעת איך להשתמש בקונדום לפני שאתה מקיים יחסים:

  1. אם יצאת לא מזמן ממערכת יחסים קבועה וארוכה.
  2. אם בת הזוג שלך לא משתמשת באמצעי מניעה .
  3. אם אתה סובל מפליטה מהירה ואתה יכול ליהנות מהחציצה של הקונדום כדי להפחית את התחושה.

אם אתה עונה על אחד או יותר מהקריטריונים – אתה צריך לבצע אימונים.

איך להשתמש בקונדום 

מוצרים נוספים שעשויים לעניין אותך

שינוי גודל גופנים
0
עגלת הקניות